AndroidHealthClinic

advies

pracht

Cool Novice
Waardering
0
ben 23 jaar train 4dgn 2 jaar intessief,bijna alle voedingssupplementen gehad van waightgain tot tribules enz..
zit sterk te denken om nu een kuurtje te beginnen,maar weet er nog niet veel van om te zeggen van dit is effectiever dan die,of in pilvorm.

zat zelf te denken aan dianabol in pilvorm.??
Of is dat meteen te hoog gegrepen?? of niet?
houd dat te veel vocht vast?
let me know plz.. :thumbs:

dbol is een goeie beginners kuur houd wel veel vocht vast maja

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Dboll only is geen kuur ....

Wat zijn je stats ????

ik heb dbol only gedaan en ben de 10kilovan aangekomen eigelijk 13 ma 3 kilo vocht weggegaan vond et wel goed geholpen was net zon michellin mannetje einde van de kuur helemaal opgepompt :P

Er zijn meer mensen die goede resultaten hebben behaald met Dboll only maar merendeel grijpt te vroeg naar de roids vandaar dat we beginners niet Dboll als eerste kuur aanraden. Dboll is belastend voor je lever en omdat je niet hoeft te injecteren heb je kans dat beginners alleen nog maar Dboll gaan gebruiken waardoor ze hun lever verkloten. Nu jij zegt dat je er 10 kilo van ben aangekomen zal het nog moeilijker zijn om die jongen van de Dboll af te houden ... :(

jimbo zei:

Er zijn meer mensen die goede resultaten hebben behaald met Dboll only maar merendeel grijpt te vroeg naar de roids vandaar dat we beginners niet Dboll als eerste kuur aanraden. Dboll is belastend voor je lever en omdat je niet hoeft te injecteren heb je kans dat beginners alleen nog maar Dboll gaan gebruiken waardoor ze hun lever verkloten. Nu jij zegt dat je er 10 kilo van ben aangekomen zal het nog moeilijker zijn om die jongen van de Dboll af te houden ... :(

Opzich is een d-boll only helemaal niet onvestandig wanneer je een goede baisi gelegd hebt en goed in je voeding zit, die verhalen van je raakt alles kwijt is gewoon grote onzin. Ik heb zelf de meeste gains van de d-boll in mijn kuur 6-7 kg van de d-boll en 3 kg van de test en deca. Maar ja een stack is toch het beste, ik had wel het gevoel dat ik niet zwaarder werd maar wel groter omdat er vocht wegtrok en spieren kwamen :thumbs:

Juriaan zei:
Opzich is een d-boll only helemaal niet onvestandig wanneer je een goede baisi gelegd hebt en goed in je voeding zit, die verhalen van je raakt alles kwijt is gewoon grote onzin. Ik heb zelf de meeste gains van de d-boll in mijn kuur 6-7 kg van de d-boll en 3 kg van de test en deca. Maar ja een stack is toch het beste, ik had wel het gevoel dat ik niet zwaarder werd maar wel groter omdat er vocht wegtrok en spieren kwamen :thumbs:

Opzich is een d-boll only helemaal niet onvestandig wanneer je een goede basis gelegd hebt en goed in je voeding zit. Klopt

Van Dboll raak je ook niet alle behaalde resultaten kwijt Klopt ook ...

Stack is idd beter. Houd er trouwens ook rekening mee Juriaan dat tijdens je Dboll kickstart de Deca en Test ook al bezig waren om aan de receptoren te binden. Zonder die Deca en Test de eerste 4 weken hadden je gains misschien anders geweest want ze draaide dus wel mee op de achtergrond. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Thx in iedergeval! :thumbs:
zit nu in wk 3 gaat topie.licht kuurtje van 6 weken.
Ben elke week 2 kilo aangekomen!
Nu nog vast houden..
En dat beginners eerder naar oral grijpen omdat ze spuiten toch wel eng vinden is wel onzin denk ik.Heeft er niets mee te maken lijkt mij.
Je gaat kijken wat het efectiefste builder is spuit of oral maak niet uit en daar kwam de dbol of oximeth.deze werd mij verteld dat het te hoog gegrepen is voor een beginnerskuur.?

Hey je zegt dbol is geen kuur en wat is het volgens jou dan? +In het kort gezegd alles help je naar de klote niet alleen dbol...
In me voeding zit ik uitstekend!

Gr.Pracht

Ik ben nu zon 5 wkn klaar met mn dboll kuurtje en ik heb nog niets verloren mss nog net geen halve kilo ??? Heb wel 3 wkn nagekuurd met clomid.
Moet wel zeggen dat de vet die ik erbij heb gekregen ook niet weg is, ik zit nog volop in de bulk. Dus als ik droog zou gaan dan raak ik zeker wel wat kgs kwijt.

Maar anywayzz ik ben tevreden met de resultaten. Zou t wel liever gaan stacken de volgende keer.

Terug
Naar boven