MuscleMeat

Advies

karel2011

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
88kg
Hallo,

Graag zou ik advies willen hebben over het onderstaande. Ik stel het op prijs als jullie per onderwerp aangeven wat beter anders kan. Wat betreft het juiste voedingsprogramma heb ik geen flauw idee wat ik het beste kan nemen.

Doel
Het behalen van een mooi gespierde lichaam voor op het strand. Met namen, borst, armen, schouders, buik en bovenbenen. Het resultaat wil ik halen voor eind dit jaar, bij voorkeur in de zomer al goede zichtbaarheid. En wil uiteraard snel af van mijn buikje.

Persoon
Ben 1.84cm lang, weeg 88 kilo en heb een kleine buikje onder mijn navel L. Ben geen vleeseter behalve kip en vis. Broodje gerookte zalm of tonijn en tonijn in blik (water) lus ik graag.

Trainingsprogramma
Van maandag t/m dinsdag tussen de middag een kleine halfuur krachttraining. Oefeningen zijn verschillend en ik zal niet op aaneensluitende dagen dezelfde spiergroepen trainen. Daarnaast 1x per week een uur bodypump. Verder voetbal ik 1x per week ruim een uur in de zaal en mijn basisconditie is oke. Wil thuis 2x per week een halfuur buikspieroefeningen doen.

Voedingsprogramma
Ochtend
?

Ochtend – middag
?

Middag
?

Middag – avond
?

Avond
?

Avond – 00.00
?

Dank jullie wel alvast voor het advies.

probeer eens bij andere sticky's te kijken wat zij eten bij hun voedingsschema.
dan zie je dat ze vooral basis dingen eten zoals;
magere Kwark, Brinta, Volkoren Boterhammen, Blikje Tonijn, Rijst met kip, Pasta enz

Tip: Eerst even je basisbehoefte aan Kcal uitrekenen, die staat in een sticky bij voeding. en op bassis van die basisbehoefte een schemaatje in elkaar puzzelen.
Als je dat gedaan hebt even opnieuw posten en dan kunnen we dingen verbeteren.

We kunnen niet klakkeloos alles voor je gaan invullen, want we weten niet wat je lekker vind en wat je kan eten (I.v.m. allergiën of tijd)

Succes!

Terug
Naar boven