XXL Nutrition

Advies

Genen

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Binnekort van plab om nog es te kuren twijfel alleen tussen deze 2. Wk 1-10 500 sust Wk 1-10 400 tren Wk 1-6 50 mg winny pd. OF 750 sust en 400 tren voor 10 wk. Heb al eerder tren gedaan op 300 mg en ook voor 10 heb er geen probleem mee gehad ...

Wk 1-10 500 sust Wk 1-10 400 tren Wk 1-6 50 mg winny pd.

al is gedacht aan 1g test only ?

Binnekort van plab om nog es te kuren twijfel alleen tussen deze 2. Wk 1-10 500 sust Wk 1-10 400 tren Wk 1-6 50 mg winny pd. OF 750 sust en 400 tren voor 10 wk. Heb al eerder tren gedaan op 300 mg en ook voor 10 heb er geen probleem mee gehad ...

wk1-12 500 test e p/w
wk1-10 400 tren e p/w
wk1-5 40 winny p/d
wk1-13 2x250iu hcg p/w
wk14-17 1 tab arofixen p/d

prima knalkuur voor mooie schone massa

• Topic Starter Topic Starter
Test e vind ek niet echt aanslaan bij mij heb echt geen idee hoe het komt .. Heb liever sust... Denk da ik voor 500 sust 400 tren en 6wk 50mg winny ga gaan..

genen ga je nog voorzorg middelen gebruiken om sides van tren te combatten? zoals prolactin gyno ???? lees overal als je een 19 nor variant toedient altijd caber naast moet runnen of prami

genen ga je nog voorzorg middelen gebruiken om sides van tren te combatten? zoals prolactin gyno ???? lees overal als je een 19 nor variant toedient altijd caber naast moet runnen of prami

Caber en prami hoor ik voor het eerst man, heb ff gegoogled maar kom niet echt duidelijke info tegen, kan je iets samenvatten/link geven? Lijkt niet zo veel toegepast te worden in NL?

• Topic Starter Topic Starter
Heb er ook nog nooit van gehoord? Vorige keer dat ik tren nam had ik als enige side way acne.. Dat valt niet te 'combatten' lol

Zijn dopamine agonisten. Voor degenen die de link niet direct zien; een belangrijke rol van dopamine is de productie van prolactine remmen.

Voor iedereen die 'n dopamine agonist of wat dan ook wil gebruiken tegen prolactine gyno, raad ik aan Big Cat z'n stuk over gyno te lezen.

dostinex(cabaser) houd je progesterone waarden onder controle aangezien een 19nor variant dit aanzienlijk verhoogt daarnaast heeft caber ook positieve invloed op je coïtus drive.

Blijkt dat je ook meerdere keren kan spuiten tijdens de daad while on dostinex.
Prami werkt volgens mij iets anders.

Terug
Naar boven