Fitness Seller

Advies

mender

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Hallo,

Ik heb al 4 jaar ervaring in bodybuilding. Ik wilde mijn eerste kuur overwegen.
En zou graag jullie ervaring of advies hierbij willen weten.

Ik heb mijn kuur zo opgesteld:

Week 1 en 2 Boldenone 800 mg per week (frontload)
Week 3 t/m 12 Boldenone 400 mg per week
Week 6 t/m 12 Winstrol 50 mg per dag
Week 6 t/m 12 Parabolen 76 mg om de 2 dagen

Met vriendelijke Groet,

kuur is goed doordacht alleen is dit misschien ff teveel van het goede voor een 1e kuur. Ook is het niet aan te raden om tren of deca te gebruiken zonder test. Waarom niet voor een test only op 500mg. Dat gaat je ook heel veel opleveren. Je rept ook niks over nakuur of hcg ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht hierbij dat ik de beste resultaten kon behalen. Ik heb de informatie van

[Link niet meer beschikbaar]

(stacken)

En zo heb ik mijn kuur opgesteld, hoewel er wel bijvermeld staat aan eventueel 50 mg test propionaat per dag. Ik dacht zelf dat het dan wel erg veel gaat worden... of moet dit toch er echt bij in de kuur?

Groet

Bold en para,zonder test? vreemde keuze:rolleyes:

Test is de basis van elke kuur. Zeker met tren (para) of deca altijd test zetten.

Je kan wel test en bold doen maar bold moet je langer gebruiken. Ik zou idd gewoon test only zetten. Wel winny kickstart erbij ja. Nakuur uiteraard nolva, niet vergeten..

Eerste kuur, lekker simpel:
Week 1-10 testosteron 500mg
Week 12-15 nolvadex 20mg

Hier ga je genoeg op gainen;)

Ill say this again !!

Vandaag, 21:11 #3
scorpion heart
Novice

Stats: M 28j 1m76 73kg 14%
Believe me mate i just finished first cycle, 250e5d will be more than enough !
I did 6 weeks on 250 and 2 weeks on 500 and when i went the 500 road i got puffy nipples !
Run at least 10 weeks and take this advice from me NEVER START WITHOUT HCG !!
And get clomid as well, enjoy xxx
Becarfull 19 nor like deca and tren will ShUt u down badly for along time ! I stopped deca after 4 weeks on a****en 10g aweek becouse i had no d*ck !!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 21:25 ----------

100ml*

boldenone is te laag gedoseerd,zonde van geld,minimaal 600mg en te kort,hoe langer des te beter, en indd wat test erbij
succes

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik alleen niet begrijp is, waarom test bij deze kuur? is het puur vanwege de libido verlaging? Of om het schade te verminderen. Want voor massa of dergelijke moet winstrol gecombineerd met para voldoende zijn.

Terug
Naar boven