AndroidHealthClinic

Afbeelding op deadlift platform

Japster

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m88
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik zit al een tijdje met het idee om op het hout van mijn deadlift platform een foto of een tekst te plaatsen en het geheel dan mooi af te lakken.

Ik heb helaas geen idee hoe ik dit moet gaan doen.. Heeft iemand van dit forum zoiets al eens gedaan?

Alvast bedankt

Hey,

Ik zit al een tijdje met het idee om op het hout van mijn deadlift platform een foto of een tekst te plaatsen en het geheel dan mooi af te lakken.

Ik heb helaas geen idee hoe ik dit moet gaan doen.. Heeft iemand van dit forum zoiets al eens gedaan?

Alvast bedankt

Goede vraag, gesteld op het verkeerde form vrees ik......

Print de tekst of logo uit op de juiste schaal op redelijk dik papier (foto zal lastig worden of je moet een sticker laten printen en die op je platform plakken). Snijd met een mesje de tekst/logo eruit (je hebt nu een mal gemaakt). Plak de mal met spuitlijm (of pritt, in elk geval geen permanente lijm) of het platform.
Met een spuitbus kun je nu de tekst of het logo op het platform spuiten (wel goed afplakken. Laten drogen en daarna aflakken.

Print de tekst of logo uit op de juiste schaal op redelijk dik papier (foto zal lastig worden of je moet een sticker laten printen en die op je platform plakken). Snijd met een mesje de tekst/logo eruit (je hebt nu een mal gemaakt). Plak de mal met spuitlijm (of pritt, in elk geval geen permanente lijm) of het platform. Met een spuitbus kun je nu de tekst of het logo op het platform spuiten (wel goed afplakken. Laten drogen en daarna aflakken.
dit klinkt nog vrij ingewikkeld.

je kan ook gewoon stickers bestellen die erop plakken en aflakken.
je houd dan echter wel altijd miniem hoogte verschil.

dit klinkt nog vrij ingewikkeld.

je kan ook gewoon stickers bestellen die erop plakken en aflakken.
je houd dan echter wel altijd miniem hoogte verschil.
Heb je mijn stukje over de sticker niet gelezen?

Ingewikkeld als je vrij onhandig bent, ik heb het zo gedaan. Voordeel is dat je met een mal het vaak kan toepassen.

• Topic Starter Topic Starter
Print de tekst of logo uit op de juiste schaal op redelijk dik papier (foto zal lastig worden of je moet een sticker laten printen en die op je platform plakken). Snijd met een mesje de tekst/logo eruit (je hebt nu een mal gemaakt). Plak de mal met spuitlijm (of pritt, in elk geval geen permanente lijm) of het platform.
Met een spuitbus kun je nu de tekst of het logo op het platform spuiten (wel goed afplakken. Laten drogen en daarna aflakken.

Bedankt man! Dat met een sticker erop plakken is zeker een makkelijke optie. Met een spuitbus en een mal zou het idd ook wel moeten lukken!

wat mc chick zegt

Heb je mijn stukje over de sticker niet gelezen? Ingewikkeld als je vrij onhandig bent, ik heb het zo gedaan. Voordeel is dat je met een mal het vaak kan toepassen.
ik bedoelde ingewikkeld als in; het kan makkelijker.
moet je het echter seriematig doen dan is jouw oplossing een stuk handiger.

Terug
Naar boven