Fitness Seller

afdaling boven biceps. help!!

jordidanen95

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
okee ik train thuis,16 kilo afgevalle. eet super gezond,sport veel....het hele verhaalte.

alleen ik train thuis en heb maar 1 gewicht waar k biceps triceps mee doe...en andere oefeningen voor mn boven arme/schouders, alleen wil het daar niet heel erg lukken

(in deze cam foto ziet het er wel heel erg eng uit vind ik, in het echt is dit een stuk minder. maar alsnog

met wat voor thuis oefeningen kan ik mijn arm zo dik krijge..dat het en mooie ronde boog naar boven heeft, inplaats van ineens die indaling

Snapshot_20121011_1.JPG

Niet. Je kunt je spieren geen vorm geven, dat is genetisch bepaald. Je kunt je spieren alleen laten groeien.

Je bedoelt het gedeelte boven je elleboog? Dat is de pees waarmee je spier aan je bot is gehecht, kan je niets aan veranderen. Het ziet er ook helemaal niet raar uit. Je wat verdiepen in het menselijk lichaam zal je daar wel overheen helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Niet. Je kunt je spieren geen vorm geven, dat is genetisch bepaald. Je kunt je spieren alleen laten groeien.
nee dat klopt, bij iedereen is het anders, maar het word wel heel dun ineens daar boven die biceps....kan ik mn boven armen..de zeikante zeg maar/ en de schouders alleen maar goed ontwikkelen in een sportschool of zijn er ook goeie thuis oefeningen voor met dumbels?

nee dat klopt, bij iedereen is het anders, maar het word wel heel dun ineens daar boven die biceps....kan ik mn boven armen..de zeikante zeg maar/ en de schouders alleen maar goed ontwikkelen in een sportschool of zijn er ook goeie thuis oefeningen voor met dumbels?

De aanhechting van je bicep kun je niets aan doen maar je schouderkoppen lijken wel flink achter te lopen op de rest. Er zijn genoeg oefening met dumbbells voor achterkant/zijkant maar een barbell en wat kabelwerk erbij vind ik persoonlijk ook niet verkeerd.

naja het lukt al, gelukkig heb ik een lichaam dat snel spier aanmaakt (hoewel ik ook gelijk aankom als ik ook maar ff iets slechts eet - . - )

Je schouders lopen gewoon achter, als je die traint dan zal het er al een stuk beter gaan uitzien.

Ik zie op die foto het probleem niet echt, behalve dat je schouders achterlopen. Ik denk dat het tijd is voor een gym.

haha ff buurmans dumbbells geleend...word al wat mooier ..mn schouders

Photo0790.jpg

lol?
ik ben niet serieus iemand zoals meeste op deze forums...
maar k vind het mooi verschil met hoe het eerst was hoor

wat een k*t topic zeg, wat dacht je, vlak voor 't einde van 't jaar nog even een gooi doen naar het k*tste topic van 2012?

..

Train je naast je armen en schouders ook nog iets anders? het lijkt er niet op namelijk.

haha ja heb wel normaal goed ontwikkelde borstkas en abs...het mag allemaal stukken beter maar daar word aan gewerkt...zit nu wel winter vet laagje over maar dat train dr helemaal af voor de zomer.
verder word mn rug ook mooier

gwn smalle taille en brede schouders,weinig vet,beetje abs en mooie armen is waar k voor ga..niets biezonders. doe dit thuis voor erbij....ben muzikant..wil er gewoon gezond goed uitzien voor op podium en shit ...derest van mijn opleiding zijn van die rokende figuren enzo...

deze foto is geloof k van september ofso, sinds november ff pauze ..had burn out door dat k mezelf liet vermageren...

15989_416225188450465_1830384692_n.jpg

Laatst bewerkt:
Waar de **** gaat dit over?

dit topic is mij te ingewikkeld op de zondagmiddag ???

Je praat als een Neanderthaler man, neem eens een schrijfcursus. Lijkt wel alsof door de Bijlmer loop.

Heb je überhaupt enig idee wat een burn-out eigenlijk is? Dat is niet zomaar een dipje hoor.

Oke, als beetje breed bovenlijf je doel is: prima. Daar ga ik niet op, maar ga niet lopen verkondigen dat je goed ontwikkelde borst en abs hebt. Ga maar eens deftig vreten, het is vel over been.

[/rant]

Terug
Naar boven