Fitness Seller

Afgesloten

Re: polsblessure

Misschien dat glucosamine wel zal helpen. Hielp bij mij ook veel toen ik ook een blessure aan mijnpols had.
Het is allesinds goed voor de aanhechtingen en gewrichten.

Maar als je zegt dat het een beetje uitsteekt, dan zou ik toch eens naar de dokter gaan voor advies.

Zat het bobbeltje eral? of is het erbij gekomen..

Ik heb namelijk ook zo iets, tussen me vijsvinger en me handpalm zit er een bobbeltje. Ben bij de doc. langs geweest en die zei mij dat het een gangclion is,
een ophopingje kalk die nogal gevoelig is zodra je erop drukt.. enige manier om het weg te halen is door het te operen. (schijnt nogal lastige operatie te zijn omdat het plekje kan bewegen zodra je ertegen drukt, ze moeten eerst de pit vinden en dan het eruit snijden)

Is dat dan een soort botaangroeiing ?

Ik heb dat ook op mn pols

bij mij is het keihard en gevoelloos. Waarschijnlijk veroorzaakt door een scheur in de pees en daar is dan littekenweefsel overheen gegroeid (en misschien ingekapseld).

maar weet het niet zeker
;)

SideShow zei:
Is dat dan een soort botaangroeiing ?

het zit volgens mij niet aan je bot vast gehecht, zodra ik over het plekje ga voel ik het gewoon bewegen door de druk die je erop zet. hij verschuift zegmaar een beetje

Dokter zei ook: Dat krijg je een keer of dat krijg je niet, dus waardoor het komt heb ik geen flauw benul van

Kan je dat bobbeltje niet weg laten snijden?

Terug
Naar boven