XXL Nutrition

Afghaanse tiener steekt soldaat VS dood

tbeest

Competitive Bodybuilder
Waardering
76
Een Afghaanse tiener heeft eerder deze week een Amerikaanse soldaat doodgestoken.

8f9210b7ecec9a64cf33424320eee177.jpg

Dat heeft een bron bij de Amerikaanse troepen in Afghanistan maandag gezegd. De Amerikaan werd door de Afghaanse jongen met een mes in zijn keel gestoken. Het incident voltrok zich woensdag in de oostelijke provincie Nangarhar. De militair stond op wacht tijdens een bijeenkomst van Afghaanse en Amerikaanse functionarissen toen de naar schatting 16-jarige toestak.

De jongen is na zijn daad ontkomen. Het Pentagon liet eerder slechts weten dat in Nangarhar een Amerikaanse militair was bezweken aan verwondingen die hij woensdag bij een aanval van vijandelijke troepen had opgelopen.

[Link niet meer beschikbaar]

Eerste reacties vanop het marokko forum:

- boontje kom komt zijn loontje
- Masha Allah respect voor de jonge vrijheidstrijder.
- Seriously? noem je dit nieuws
Who cares! die vieze vs soldaten vinden het toch leuk om vrouwen te verkrachten, mannen te vermoorden etc.
Nou dit krijg je ervan!

Ik zeg;
xyxthumbs.gif

- Goed werk verricht. Een soldaat minder.
- Wanneer gaat er een lampje branden bij die amerikaanse soldaten?? Wanneer aan ze eens inzien dat ze daar niet/nooit gewenst zijn???
- Goed gedaan.

Hoe ziek ben je in godsnaam als je dit goedpraat, zie je ons al zo praten als een Westerling een moslim neersteekt? :gek:

Lol ik ben zo blij dat er marokko.nl bestaat, is de perfecte plek om rond te kijken voor de AIVD en de MIVD.

Achterlijk forum dat marokko.nl zeg bah.

idd, intelegentie wordt niet meer gewaardeerd en fora als marokko.nl bewijzen dat,
evenals reacties als "goed werk verricht een soldaat minder"

kort door de bocht, en ondoordacht, achja..

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe lading reacties

- Wat een dappere jongen.
xyxthumbs.gif

- Nice
- bravo voor deze dappere verzetstrijder!
banana.gif

- Lekker voor 'm. gek dat wij trouwens nooit horen; Amerikaanse soldaat schiet Afghaans kindje aan flarden. Gebeurt dagelijks.
- held. hal min mazeed Ya Rab
- lekker voor em, ik hoop dat ie een langzame en pijnlijke dood had
xyxthumbs.gif

-
lekker voor em, ik hoop dat ie een langzame en pijnlijke dood had
xyxthumbs.gif
Ameen

Ik ga het marokko forum links laten liggen denk ik, is om depressief van te worden. Nederland staat voor een heel zware uitdaging de komende jaren, dat is zeker

Dit was geen 1 april grapje ? ???

De linkse garde is even schuldig aan zulk soort Marokkanen (zie je yasmine? ik zei zulk soort, waarmee ik dus zeg dat ik niet alle Marokkanen bedoel, hoogstens 95%). Zij trekken zich af op het feit dat wij ons land delen met mensen die zulke geweldige normen en waarden hebben.

Als ze mekaar maar niet aansteken.

boring, heb je geen filmpje?

Risico van het vak :rolleyes:
Hier werd ook wel eens een Duitser neergestoken :rolleyes:
Oorlog doet gekke dingen met een mens.

Ik kan wel een paar redenen bedenken waarom die Afghaan dat doet:

-Westerse landen komen zijn land binnen vallen. (Ik moet er ook niet aan denken dat een leger uit Arabië hier zijn wil komt opdringen)
-Navo/VS maken zich niet druk om honderden burgerdoden meer of minder.

Ironischer zijn de 'insider' aanvallen waarbij een Afghaans soldaat zijn westerse collega's doodschiet. Zijn ook veel maatregelen genomen om die aanvallen te verminderen.

Terug
Naar boven