AndroidHealthClinic

Afgifte anabolen per 100mg

1/4 minder vaak dan het zegt.. bij test-e 70mg ofzo

volgens mij houdt ook totaal niemand rekening met de -echte- waarden

Ik vind je vraag onduidelijk. Bedoel je per ester, dus hoeveel % testosteron er in testosteron enanthaat zit?

Wat bedoel je met afgifte?
Je hebt gewoon de compound met een ester dat samen de gear maakt die je injecteerd.
Heb het in je vorige topic van nog geen 24uur geleden ook gezegd en daarin ook vermeld hoe je het kan opzoeken.
Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind je vraag onduidelijk. Bedoel je per ester, dus hoeveel % testosteron er in testosteron enanthaat zit?

Hoeveel werkzame stof er zit in 100mg tren e, test e, deca,
Npp, tren a, test p, test c etc

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Wat bedoel je met afgifte?
Je hebt gewoon de compound met een ester dat samen de gear maakt die je injecteerd.
Heb het in je vorige topic van nog geen 24uur geleden ook gezegd en daarin ook vermeld hoe je het kan opzoeken.
Succes.

dat ging alleen over test er zijn meer aas dan test

In tren e zit evenveel werkzame stof als test e

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Ester gewichten zijn allemaal hetzelfde, had je geweten als je gezocht had zoals ik vermeld had in je topic ;)

Ester weights googlen, zoals ik zei.
Eerste hit heb je al gelijk alles gevonden wat je wilt weten.
Jij hebt echt niet gezocht dus.

- propionaat: 84%
- fenyl-propionaat: 78%
- enanthaat: 72%
- decanoaat: 65%

Ajb, zoveel zit er ongeveer aan actieve stof per ester in. Om de berekenen hoeveel er dagelijks vrijkomt moet je zien naar de halfwaardetijd en het vrijkomen uit de depot. Dit hangt van injectieplaats en mg/ml olie af.

Algemeen komt er de eerste dagen iets meer vrij en daalt dit langzaam. Propionaat werkt gemiddeld zo een 2-3 dagen, Fenyl-propionaat 4-5 dagen, enanthaat 10-12 dagen en decanoaat 12-14 dagen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven