Little Me
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Little Me zei:Dus als je bijna permanent kuurt en dan bv na een lange periode van kuren zou stoppen dan zit je echt wel met een enorme voorraad oestrogeen in je lichaam ?
Ik veronderstel dat oestrogeen zich ook gaat koppelen aan het shbg ( hopelijk juiste afkorting ) eiwit ? Kunnen we dan spreken over vrij oestrogeen zoals over vrij testosteron ?
Als test en/of oestrogeen gekoppeld is aan dit eiwit kan het dan nog vrij testosteron/oestrogeen worden of is dat verloren ?
Glenn GX zei:Zouden ze dan niet afgebroken worden in de lever??
Thee staat bekend om de afbraak van oestrogeen (estron en estradiol).
Als je hierover meer wil weten: Glutathion speelt een grote rol in de afbraak van oestrogeen.
Hoezo veronderstel je dat oestrogeen koppelt aan SHBG eiwit?
Dat is niet zo. Toch hebben de meeste steroïde hormonen een binding met een eiwit om door het lichaam te gaan, dus geen vreemde gedachte.
Een verhoging van oestrogeen brengt een verhoging van SHBG met zich mee.
Testosteron dat zich aan SHBG heeft gebonden, blijft gebonden.
Little Me zei:Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Glenn GX opnieuw punten kan geven.
Glenn GX zei:Zouden ze dan niet afgebroken worden in de lever??
Thee staat bekend om de afbraak van oestrogeen (estron en estradiol).
Als je hierover meer wil weten: Glutathion speelt een grote rol in de afbraak van oestrogeen.
Hoezo veronderstel je dat oestrogeen koppelt aan SHBG eiwit?
Dat is niet zo. Toch hebben de meeste steroïde hormonen een binding met een eiwit om door het lichaam te gaan, dus geen vreemde gedachte.
Een verhoging van oestrogeen brengt een verhoging van SHBG met zich mee.
Testosteron dat zich aan SHBG heeft gebonden, blijft gebonden.