AndroidHealthClinic

afslanken met HCG

pvv

Novice
Waardering
0
hoi,

heeft iemand ervaring met HCG als afslankmiddel (voeding beperkt tot 500 KCal)

gaarne jullie mening of ervaring

alvast bedankt

voeding beperkt tot 500 KCal :eek:

Ik weet zeker dat je er vanaf valt maar of het op een verantwoorde wijze is betwijfel ik. Denk ook niet dat je het kunt volhouden want dat is echt extreem weinig.

Wordt wel eens gedaan door vrouwen (wielrenners etc)

Maar je bedoelt hopenlijk toch 500 kcal onder je onderhoud zitten?

Volgens mij krijg je dan echt een "jojo-effect"

waarom in combinatie met hcg?

pvv zei:
hoi,

alvast bedankt

Geef eens wat meer data?

-gewicht?
-voeding in die periode?
-hoeveelheid HCG?

En een GOEDE onderbouwing waarom je op 500Kcal wilt zitten?

iemand zei me dat de hcg het hongergevoel onderdrukt

met 500kcal hoef je toch geen HCG te nemen.. zonder dat val je zeker ook veel af.

maar goed gezond is het niet zo weinig te eten.

pvv zei:
hoi,

alvast bedankt

Mijn mening over deze methode is niet positief. De manier van afvallen is ronduit een crash-dieet met alle gevolgen van dien: Vertraagt metabolisme na het dieet, dus weer aankomen wanneer men "gewoon" gaat eten.

Verder is de claim dat vrouwen van HCG afvallen nergens wetenschappelijk bewezen. Sterker nog, er zijn veel onderzoeken gedaan en deze wijzen uit dat HCG geen vet verbrandt.
Door het HCG (is zwangerschapshormoon) voelen vrouwen zich wel beter en opgewekter en schijnt het strenge dieet wel vol te houden te zijn.

500kcal per dag, is gewoon het crashdieet.

Je valt er sowieso erg veel vanaf. De slimme handelaren voegen er gewoon hcg bij en dat voor velen malen duurder dan wat wij ervoor betalen. En zeggen ze gewoon de dat hcg zijn werk doet om het vet eraf te halen.

5000kcal bedoel je zeker?

Hoorde er idd een tijdje geleden wat over.
Wat wanhopige huisvrouwen waren hier mee bezig.

Zie het nut van de hcg niet meer wanneer je maar 500 cal neemt.

BigMaus zei:
Hoorde er idd een tijdje geleden wat over.
Wat wanhopige huisvrouwen waren hier mee bezig.

Zie het nut van de hcg niet meer wanneer je maar 500 calorie neemt.

Nou ze zetten dat vooral omdat het schijnt dat hcg de vet reserves juist op die plaatsen aanpakt waar het altijd het moeilijkst weg gaat.
Tevens schijnt het zijn werk te doen wat betreft honger onderdrukking en het geeft een al geheel gevoel van welbehagen ....

Sust zei:
Nou ze zetten dat vooral omdat het schijnt dat hcg de vet reserves juist op die plaatsen aanpakt waar het altijd het moeilijkst weg gaat.
Tevens schijnt het zijn werk te doen wat betreft honger onderdrukking en het geeft een al geheel gevoel van welbehagen ....

right:rolleyes:

Sust zei:
Tevens schijnt het zijn werk te doen wat betreft honger onderdrukking en het geeft een al geheel gevoel van welbehagen ....[/QUOT]
Als het te goed lijkt om waar te zijn (wat met een 500 kcal ook nog een discussiepunt op zich is....) is het dat ook. Als het zou werken waren er geen gezellige mensen meer.

En het wordt nog prachtiger, want ze raden het mannen net zo makkelijk aan.
Maandje 500 kcal en hcg. Dan wil ik `m wel `s zien als ie d`rmee stopt.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven