AndroidHealthClinic

afslanken met HCG

Als je 500 kcal tot je neemt en daarnaast een hoop stront eet val je naar alle waarschijnlijkheid ook erg af. Wat een onzin van die HCG.

Het is gewoon puur afzetterij. Je betaalt voor een kuur van 3wkn al gauw 250 euro. De hcg die je dan krijgt is wss iets van de 5000iu.

Zonder hcg val je net zoveel af, maar ze doen er hcg bij en voila..mensen trappen er in.

Suat zei:
Het is gewoon puur afzetterij. Je betaalt voor een kuur van 3wkn al gauw 250 euro. De hcg die je dan krijgt is wss iets van de 5000iu.

Zonder hcg val je net zoveel af, maar ze doen er hcg bij en voila..mensen trappen er in.

Is waar bij zo'n hcg kliniek betaal je je scheel aan zo'n kuur....je kunt natuurlijk ook zelf aan de gang gaan....is een stuk goedkoper natuurlijk...;)

Als je dan echt wil afvallen, kan je dan niet gewoon efedrine en caffeïne nemen. En een beetje onder je caloriënverbruik gaan zitten. Volgens mij ben je dan veel goedkoper af.

bereke206 zei:
Als je dan echt wil afvallen, kan je dan niet gewoon efedrine en caffeïne nemen. En een beetje onder je caloriënverbruik gaan zitten. Volgens mij ben je dan veel goedkoper af.

Weet de standaard huisvrouw dat? :)

• Topic Starter Topic Starter
hoi aan allen,

bedankt voor jullie reactie
ben er sowieso mee begonnen
zal jullie laten weten wat het resultaat is
ondanks dat ik een grote eter ben, anders had ik niet teveel vet natuurlijk, moet ik vaststellen dat het nog redelijk meevalt met die 500KCal/dag
het zit hem misschien in het koppeke, dat kan ook natuurlijk

pvv zei:
hoi aan allen,

ondanks dat ik een grote eter ben, anders had ik niet teveel vet natuurlijk, moet ik vaststellen dat het nog redelijk meevalt met die 500KCal/dag

ik kan denk ik wel raden wat straks zal gebeuren als je na je "kuurtje" weer normaal gaat eten.

Niet alleen gewichtverlies laten we dan svp
Maar vooral gewicht en vet%.
dus wil het verlies in spiermassa zien

Ik heb het ook gebruikt.ik bleef honger houden.Maar als je op 500cal per dag wil eten dan heb je ook voor niets getraint.want je hebt dan ook spierverlies.
Je kan beter doen wat Bereke206:Als je dan echt wil afvallen, kan je dan niet gewoon efedrine en caffeïne nemen. En een beetje onder je caloriënverbruik gaan zitten. Volgens mij ben je dan veel goedkoper af..Dat heb ik ook gedaan,daarbij had ik ook beter resultaat.Maar ik wens je wel succes!!!

een kennis van me heeft het ook gedaan zo'n "dieet". max 500kcal per dag.. ging als een sneltrein die buik, daarna geen last meer van gehad, alleen niet als een gek weer rare dingen gaan eten.. alleen hij deed het zonder HCG.. succes

• Topic Starter Topic Starter
vraag me af of ik wel goed bezig ben
had voor gezond voedingsregime gecombineerd met gewichttraining en cardio moeten kiezen, maar ja, steeds de slimme willen uithangen
heb de spuiten nu gekocht en zal verderdoen
heb wel last van hongergevoel en mijn humeur, hetgeen juist niet zo zijn tijdens het gebruik van HCG

wat wil je op 500 kcal..
je lichaam is op starvation mode gegaan.

pvv zei:
hoi aan allen,

Soms is het zo jammer dat de mensen zich totaal niets willen aantrekken van anderen.

Jammer en zeer stom.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven