AndroidHealthClinic

After some hard work

Ruuub

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Commentaar is zeker welkom.
Kritiek ook, maar liefst wel waar ik iets aan heb :rolleyes:

30w3w4z.jpg

Laatst bewerkt:
Netjes man ! hoelang train je al? Vooral je borst springt eruit, ook je rug is meer dan voldoende:thumbup:

Dit ziet er goed uit, kan nog een hoop massa op! Hoelang heb je hierop getraind en wat zijn je krachtstats?

sry hoor maar ik vind zijn rug slecht inverhouding met de rest wat erg goed is!! deadlift je onderrug is gewoon slecht?

• Topic Starter Topic Starter
Dit ziet er goed uit, kan nog een hoop massa op! Hoelang heb je hierop getraind en wat zijn je krachtstats?
Ik train nu een 2tal jaar, niet exact bijgehouden
mijn stats; 155 kg DL, 105 BP, squat weet ik niet, want wij hebben geen echt squatrek, enkel smith.
Nog andere die je wil weten? ^^

Nette stats ook nog eens. Ik zou zeggen ga zo door!

Nou nog wat meer massa en je kan zo het podium op ;)

Keep up the hard work ;) ! Netjes.

Droog! UB is best goed , behalve onderrug.

En ik gok dat je geen benen traint.

Droog! UB is best goed , behalve onderrug.

En ik gok dat je geen benen traint.
Heb geen idee wat UB is. => na wat doordenkwerk heb ik gevonden dat dit Upperbody wilt zeggen ^^
Train benen wel, maar beperkter. Ik verkies een eerder 'klassieke' verhouding tussen bonen en bovenlichaam. Maar train ze heus wel hoor.

Laatst bewerkt:
Upperbody!

kvind dat je goed bezig ben! gewoon lekker doorgaan! hoe ziet je trainingsschema eruit? en gebruik je supplementen?

Upperbody!

kvind dat je goed bezig ben! gewoon lekker doorgaan! hoe ziet je trainingsschema eruit? en gebruik je supplementen?

Trainingsschema is vrij basic
Woensdag:
-Borst (+bovenborst)
-Triceps
-1 oef voor zowel rug en schouders (Omdat ik anders bang ben dat supercompensatie verdwijnt)
-Biceps (omdat ze achterstaan)
-Benen; om de 2-3 weken

Zaterdag:
-Rug
-Biceps
-Schouders
-DL; om de 2-3 weken
1 oef voor zowel Borst als Triceps (zelfde reden als bij rug en schouders op woe)

geen supplement, behalve als je makreel in tomatensaus in blik als supplement beschouwt:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Aan de foto te zien zie je al: geen LB, geen echte kracht

trainingsschema bevestigt dit natuurlijk

Als je het zo graag wil, wil ik wel eens een filmpje maken van fullSQ in smithmachine

Hoeft niet.
Maar serieus om de 2-3 weken eens smith squatten gaat je niet veel vooruit helpen.
Wel goed droog, spijtig van alles onder het middenrif.

Hoeft niet.
Maar serieus om de 2-3 weken eens smith squatten gaat je niet veel vooruit helpen.
Wel goed droog, spijtig van alles onder het middenrif.
Onderrug begrijp ik maar al te goed, maar zijn buikspieren dan zo slecht?

Terug
Naar boven