- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is samen met rug, vergeten er bij te zetten, mijn excusesIk zie in je trainings schema geen schouder training zitten, train je die wel?

Is samen met rug, vergeten er bij te zetten, mijn excuses![]()
Hehe, bedanktoke, ik dacht al je hebt wel schouders die kunne nooit zonder training zo worden
Zal ik zeker doen!Rug loopt flink achter. Ga eens flink rowen, die lats moeten massa krijgen.
Hehe, oké, hartelijk bedankt!Een globale leidraad is dat je BOR in de buurt van je bench press komt. Maar boeie wat je stats zijn als je bodybuilding leuk vindt. Gewoon naar de spiegel en pics kijken.
Suc6
dat ziet er erg profi uit
onderrug kan idd iets beter maar verder erg goed
ps: laatste foto hilarisch![]()

Ik doe fullSQ en boxSQ, maar dan in smith machine (en andere oef maar geen squats). Ik probeer ook vrijstaand, maar vanaf alles aan de bar tesame meer weegt dan 60 kg, is dit vrij moeilijk naar boven te halen.Je UB ziet er netjes uit!
maar om de 2-3 weken benen trainen en dan niet eens squaten?![]()

Gast ik vind het echt netjes! Je bent nog 16 dus genoeg tijd om alles bij te trainen. Gaat helemaal goed komen als je zo door gaat (wel benen en onderrug)