AndroidHealthClinic

Afval kuurtje

alfaman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
20%
Beste Leden, ik ben opzoek naar een goed kuurtje wat aan mijn dieet & training aansluit:

Zelf ben ik 176 - 99KG - BF 20%

Dieet
1. Havermout shake (whey + 100gram havermout).

2. Broodje kalkoen filet

3. 50gram rijst + 50gram groente + 150gram kalkoenfilet

4. 50gram rijst + 50gram groente + 150gram kalkoenfilet

5. Avondeten

- Trainen -

6. Complete protein shake

7. Kwark

- Slapen -

Trainingschema

krachttraining

1. Borst - triceps
2. Rug - biceps - triceps
3. Benen - Schouders

Cardio
2 a 3 keer in de week 30-40min joggen

Wat voor kuurtje sluit hieraan?

Ultra sust + tren + mast ?

of

Ultra sust + winstrol

Doelstelling 13-15% BF.

Laatst bewerkt:
Geen. Je gaat toch geen cutkuur op 20 % doen joh. Ga eerst eens naar de 12 % natty. Welke kuren heb je hiervoor gedaan?

Ik zou je rijst halveren beide maaltijden .. Je brood weg halen ivm zout.. En vooral niet kuren voor je op 12 procent natty staat ..

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 14:59 ----------

Ben je n endomorf? Volgens mij wel als je op 20 procent staat met zon voedingsschema ,als dit het geval is; elke dag 30 min cardio en om de 2 weken wat koolhydraten schrappen uit je dieet . Zo kom je wel op 12 procent

• Topic Starter Topic Starter
Topic is geüpdatet

Mijn doelstelling is 13-15% BF, ik hoef niet super geript te zijn.

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 16:25 ----------

Ik zou je rijst halveren beide maaltijden .. Je brood weg halen ivm zout.. En vooral niet kuren voor je op 12 procent natty staat ..

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 14:59 ----------

Ben je n endomorf? Volgens mij wel als je op 20 procent staat met zon voedingsschema ,als dit het geval is; elke dag 30 min cardio en om de 2 weken wat koolhydraten schrappen uit je dieet . Zo kom je wel op 12 procent

Geen flauw idee, toen ik begon met trainen woog ik 62kg.
Vandaag ben ik overigens begonnen aan cutten, normaal eet ik alles wat protein bevat.

topic geüpdatet? je hebt mijn comment verwijderd en belangrijke info weggelaten, waarom ben je zo eigenwijs:

- ts heeft een tijd niet getraind en begint pas net
- ts maakt zich druk om een kuurschema en snapt niet dat voeding op 1 komt

nogmaals:

voeding op orde maken en voorlopig niet gaan kuren, al helemaal niet als je slechts 5% wilt verliezen.. dit is natty zeer makkelijk haalbaar op korte termijn.
je kan mijn comment wel weer gaan verwijderen en negeren maar het is voor je eigen bestwil. Doe ermee wat je wilt. Grtjs.

• Topic Starter Topic Starter
topic geüpdatet? je hebt mijn comment verwijderd en belangrijke info weggelaten, waarom ben je zo eigenwijs:

- ts heeft een tijd niet getraind en begint pas net
- ts maakt zich druk om een kuurschema en snapt niet dat voeding op 1 komt

nogmaals:

voeding op orde maken en voorlopig niet gaan kuren, al helemaal niet als je slechts 5% wilt verliezen.. dit is natty zeer makkelijk haalbaar op korte termijn.
je kan mijn comment wel weer gaan verwijderen en negeren maar het is voor je eigen bestwil. Doe ermee wat je wilt. Grtjs.

Relax gozer, dit heb ik niet opzettelijk gedaan.

Je hebt 100% gelijk!

Waarom ik wil kuren, is omdat het gewoon lekker is.
Hardere pomps, betere gains, hogere stofwisseling, betere vetverbranding.

Je hebt 100% gelijk!

3riitd.jpg

Je hebt 100% gelijk!

Ik snap je insteek, wie wilt dit nou niet? Maar je komt niet verstandig/voorbereid over.
Die paar procent train je er zo ook wel af, gewoon ff de aankomende tijd degelijk trainen en eten en je hebt je doel al bereikt! Waarom dan gaan kuren? Kost je geld en is een aanslag op je lichaam..

En als je toch gaat kuren, dan wacht gewoon tot je op die 12% zit, dan lekker aan de tren en test en t3 gaan.. heb je een veel beter resultaat :)

Over half jaar ben je weer vetter dan je was....
Luister nou naar wat de anderen hierboven zeggen..

Hoe lang volg je dit dieet nu al en wat zijn de resultaten tot nu toe aan gewicht en vet% verlies de afgelopen tijd.....of is dit dieet een kwestie van eerst kuren en DAN PAS goed eten?

Hahaha mooie pikkenbaas ben je, vooral dit stuk:
Vandaag ben ik overigens begonnen aan cutten, normaal eet ik alles wat protein bevat.

Je bent één dag bezig met cutten en je denkt nu al over een kuur. Sorry gast, maar je bent echt niet goed bezig.
Het is hier al meerdere kerel gemeld aan je, dat je eerst op je voeding moet gaan letten.

Hier een paar leuke/snelle tips die je op weg helpen:

1. Reken je behoefte uit, vind zelf deze heel lekker(rekent ook gelijk je cutting cals uit): http://iifym.com/iifym-calculator/ = ff instellen op metric
2. Ga je calorieën tellen (doormiddel van een appje vb. myfitnesspal)
3. Minstens voor 3 maanden onder onderhoud eten zodat je BF afvalt, zorg voor een hoog aantal eiwit
4. Denk dan nog eens na over kuren

Kuren om wat af te vallen, jezus christus waar gaat het heen hier.

Terug
Naar boven