AndroidHealthClinic

Afvallen en spieren help

SpArkLeS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
74kg
Hey allemaal,

Heb al wat rondgesnuffeld op het forom en heb beslist om toch maar een topic aan te maken.

Ik ben 24 en weeg op dit moment 74,6kg en ben 1,74m. Ik zeg altijd dat ik Ga dieeten maar ik begin er dan aan en twee weken later snoep ik er alles weer bij. Nu heb ik mij gezworen dat het gaat lukken. Een tweetal jaar geleden heb ik via dietist toch zo een 10 kg kwijtgeraakt, ik woog toen 67. Dit is nu ook mijn doel.

Maar wat ik dus echt weg wil is die buik en Mijn armen die veel te dik zijn. Zou het helpen om thuis situps en push ups te doen of is dit niet voldoende.

Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt :-)

Niet voldoende. Minimaal 3 maal per week serieus gaan sporten en je voeding aanpassen. Met situps kweek je buikspieren maar die zie je pas als het laagje vet eraf is ;-)

Lijkt me toch een inkoppertje?: waarom niet gewoon weer opdezelfde manier als toen met de dietist gelukt is?..

• Topic Starter Topic Starter
Het dieet dat ik nu volg is weer hetzelfde van men dietist. Komt neer op 1450kcal per dag. Er zal niets anders opzitten dan te gaan fitnessen. Het ding is dat ik Elke dag pas om 7 uur thuiskom en ik dan voor bijna niets meer zin heb.

Dat heeft zo'n beetje iedereen die fulltime werkt ;)

Gelijk uit je werk doorgaan vond ik altijd wel handig; als je eenmaal thuis op de bank zit wordt het een stuk lastiger.

Maar als je hier hebt rondgesnuffeld, weet je ondertussen toch wel dat met zo weinig eten en wat sit-/push-ups je niet ver gaat komen?
Waarom niet gewoon je levensstijl eens flink aanpakken en blijvend veranderen?

Het dieet dat ik nu volg is weer hetzelfde van men dietist. Komt neer op 1450kcal per dag. Er zal niets anders opzitten dan te gaan fitnessen. Het ding is dat ik Elke dag pas om 7 uur thuiskom en ik dan voor bijna niets meer zin heb.

In een keer door van je werk een optie? Als je dan thuis bent hoef je niet meer weg.

Ben toch nieuwsgierig hoe jou dietist op een dieet komt van 1450kcal.....
dit is zeker veel te weinig om ook nog bij te gaan fitnessen!

In een keer door van je werk een optie? Als je dan thuis bent hoef je niet meer weg.
Works for me want alsk thuis eenmaal zit heb ik nog weleens de neiging om te blijven zitten :P Gewoon direct doorgaan is best te doen als als je dan eindelijk zit ( na het trainen ) kan je lekker blijven zitten :)

voor mij persoonlijk hielp het toen ik fulltime was, om 's morgens te sporten.. maar ik heb 3 jaar een ochtendkranten wijk gelopen dus ik was al gewend om vroeg op te staan.. ik dacht altijd bij mezelf.. als je een hond hebt moet je er ook vroeger uit om te bewegen:P En wil sowieso 's morgens douchen.. + Ik deed thuis sporten (interval trainin 12min+5min warm up en 5min stretch=+-30min maar..) en na de HIIT was ik vol energie om de dag te beginnen. Maar ik kan goed begrijpen dat niet iedereen een half uur eerder op wilt staan:P

Ja ik denk dat het mij ook heel erg heeft geholpen dat ik al gewend was om vroeg op te staan hoor! Mijn vriend die stelt bijvoorbeeld elke minuut uit met snooze als kan:D Maar ik sta gelukkig gemakkelijk op. Voor echte KT moet je sowieso de deur uit lijkt me.. of je moet al een hele home-gym hebben hihi

Niet voldoende. Minimaal 3 maal per week serieus gaan sporten en je voeding aanpassen. Met situps kweek je buikspieren maar die zie je pas als het laagje vet eraf is ;-)

wauw ... blast from the past !

jij bent hier al lang niet meer geweest :D

dit is de meest voorkomende probleem.
ik eet zo'n 2600kcal per dag.ik train 5a6keer per week
splitschema en na KT max 25min cardio.meestal 15min met intervaltraining.
als beginneling moet je het best fullbody schema voor zo'n 3maanden lang gebruiken.en juiste voedingschema.
eet nooit minder dan 250kcal om af te vallen.daan is die moeite voor niets geweest.
concentreer je niet teveel op de cijfertjes van de weegschaal.
en of doe het zoals mij,weeg om de trimester?mijn weegschaal ligt opgebergd;
Gebruik liever een lintmeter en of de spiegel,neem foto's van jezelf.zo blijf je gemotiveerd.
er is een grote kans dat je niet 'afvalt'volgens de weegschaal maar in spieren aankomt en vet verliest.nou ik denk dat het hier wel op de site staat.veel rondneuzelen ,goede moed en go for it.iedereen heeft wel zo'n dagen.

Terug
Naar boven