willemyates
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 25%
ik ben een 33 jarige sporter (bodybuilder wil ik maar even niet zeggen) die probeert om zijn lichaam weer in shape te krijgen.
nou heb ik sinds mij 12 al geen wabordje maar de afgelopen 4 jaar is het echt helemaal uit de hand gelopen toen ik gestopt was met serieus trainen, ik gin van +/- 128 gespierde (+/-18%bf) kiloos naar 128 vette kiloos bf geen idee.
ik ben vorig jaar met behulp van sonja ongeveer 20 kg afgevallen en ben nu weer begonnen met trainen en dat gaat lekker ging vrij snel terug naar 100 kg e naarmate me spiermassa toenam werd ik ook weer zwaarder niet zo gek
maar nu heb ik het idee dat ik geen reet aan vet meer kwijtraak en de zomer komt er toch echt aan en na de zomer ga ik trouwen dus moet er wel een beetje redelijk uit zien.
ik ben sinds een paar dagen begonnen met mijn dieet aan te passen na de commentaren op mijn fotoos.
maar mij grote vraag is is dit dieet ok, en eet ik wel genoeg, volgens wat ik lees in de flex etc moet ik namelijk ergens rond de 3000/3500 calorieen zitten.
maaltijd 1
grieks non fat yoghurt 250 gram
whey poeder 1 schep
2 eetlepels brinta
maaltijd 2
een appel
maaltijd 3
tonijn in olijfolie
1 tomaat en een stukje komkommer
een pistolet
maaltijd 4
2 stukje ontbijtkoek met margerine
maaltijd 5
100 gram rosbief
komkommer en tomaat
maaltijd 6
200/300 gram mager vlees/vis/kip
300 gram groenten
200 gram aardappels
verders koffie met suiker 6 stuks ongeveer
dit maakt een totaal van
calorien2214 eiwit 226 gram koolhydraten 212 en vet 46
het grote verschil met mijn vorige dieet is dat ik meer overdag eet en minder bij het avond eten geen alcohol meer drink vroeger +/- 3 consumpties per dag en minder snoep tussendoor
ik ben van 111 naar 107.3 gegaan in 3 dagen maar dat is water natuurlijk maar ziet er al stukken beter uit in de spiegel.
zijn er mense die suggestie cq ideeen hebben ik hoor ze graag
ik denk trouwens dat mijn bf ergens rond de 20% ligt maar echt weten doe ik het niet zal eens kijken of ze op de sportschool meten
even mij stats althans tot 01-01-08 dan
3 maanden onder weg
1.86
110 kg
bp 110* 6
sq helaas niet vanwege blesure
net weer begonnen met deadliften 70 *10
mijn forum
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/3-maanden-onderweg-coming-back-shape-163259/
nou heb ik sinds mij 12 al geen wabordje maar de afgelopen 4 jaar is het echt helemaal uit de hand gelopen toen ik gestopt was met serieus trainen, ik gin van +/- 128 gespierde (+/-18%bf) kiloos naar 128 vette kiloos bf geen idee.
ik ben vorig jaar met behulp van sonja ongeveer 20 kg afgevallen en ben nu weer begonnen met trainen en dat gaat lekker ging vrij snel terug naar 100 kg e naarmate me spiermassa toenam werd ik ook weer zwaarder niet zo gek
maar nu heb ik het idee dat ik geen reet aan vet meer kwijtraak en de zomer komt er toch echt aan en na de zomer ga ik trouwen dus moet er wel een beetje redelijk uit zien.
ik ben sinds een paar dagen begonnen met mijn dieet aan te passen na de commentaren op mijn fotoos.
maar mij grote vraag is is dit dieet ok, en eet ik wel genoeg, volgens wat ik lees in de flex etc moet ik namelijk ergens rond de 3000/3500 calorieen zitten.
maaltijd 1
grieks non fat yoghurt 250 gram
whey poeder 1 schep
2 eetlepels brinta
maaltijd 2
een appel
maaltijd 3
tonijn in olijfolie
1 tomaat en een stukje komkommer
een pistolet
maaltijd 4
2 stukje ontbijtkoek met margerine
maaltijd 5
100 gram rosbief
komkommer en tomaat
maaltijd 6
200/300 gram mager vlees/vis/kip
300 gram groenten
200 gram aardappels
verders koffie met suiker 6 stuks ongeveer
dit maakt een totaal van
calorien2214 eiwit 226 gram koolhydraten 212 en vet 46
het grote verschil met mijn vorige dieet is dat ik meer overdag eet en minder bij het avond eten geen alcohol meer drink vroeger +/- 3 consumpties per dag en minder snoep tussendoor
ik ben van 111 naar 107.3 gegaan in 3 dagen maar dat is water natuurlijk maar ziet er al stukken beter uit in de spiegel.
zijn er mense die suggestie cq ideeen hebben ik hoor ze graag
ik denk trouwens dat mijn bf ergens rond de 20% ligt maar echt weten doe ik het niet zal eens kijken of ze op de sportschool meten
even mij stats althans tot 01-01-08 dan
3 maanden onder weg
1.86
110 kg
bp 110* 6
sq helaas niet vanwege blesure
net weer begonnen met deadliften 70 *10
mijn forum
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/3-maanden-onderweg-coming-back-shape-163259/

Dus geen luxe dieet(lees koffie MET SUIKER)
maak er portie havermout van met wat magere melk??