MuscleMeat

afvallen maar geen vet-verlies

hator

Novice
Waardering
0
Hallo

Hoe zou het komen dat mijn gewicht afneemt maar het vet % nagenoeg gelijk blijft..?
Ik gebruik nauwlijks KH om zo vetopslag te verminderen.

Misschien eet je te weining, misschien doe je te weinig cardio, kan vanalles zijn..

• Topic Starter Topic Starter
niet anders dan anders eigenlijk
de eerste 9 % ging prima,..
cardio doe ik 3 x wk en ik eet 5 x dag

Of je verliest vocht of je verliest spier (of allebei)

Post je trainingsschema eens.

en je voedingsschema (met macro's erbij, KEV en Cal dus)
en je stats

ga anders eens 1 of 2 weken op onderhoud en ga dan weer verder, als je al 9% kwijt bent is het misschien tijd om even rustig aan te doen.

Als je te weinig eet komt je metabolisme op een laag pitje te staan, zorg ff dat je 2 weken 100kcal onder onderhoud ga zitten, doe ff wat vaker cardio, want 3 keer in de week om onder de 9% te komen vind ik wel weinig. Doe 5 x 45 ofzo.

S0m30n3 zei:
Als je te weinig eet komt je metabolisme op een laag pitje te staan, zorg ff dat je 2 weken 100kcal onder onderhoud ga zitten, doe ff wat vaker cardio, want 3 keer in de week om onder de 9% te komen vind ik wel weinig. Doe 5 x 45 ofzo.

Lezen is ook een vak.

Hij is tot nu toe 9% kwijt geraakt. Misschien moet je inderdaad eventjes op onderhoud gaan zitten om vervolgens weer te gaan cutten.

Dat kan best, (goed) cutten is moeilijk.

Hoe meet je je ?

Ik heb me een tijd electrisch gemeten, toevallig gister weer even voor de lol

De tang geeft 12 % aan, dat electrische onding 19 % ??? :eek:

Dat gaf ie bij mij maanden terug ook al aan, dus vandaar de vraag. Het cutten gaat bij mij prima, dus dat ding belazert je gewoon waar jij bij staat.

Heb er gister gelijk een flink harde trap tegen gegeven, frustraties !!

Terug
Naar boven