Fitness Seller

Afvallen op 2gr aas

stalkerdewit78

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ben nu 16 weken bezig op 1000 bold(met methandriol) en 1000test en ik begin kilo's kwijt te raken,ik moet er wel bij vertellen dat ik 2 maanden nu terug aan het werken ben en zéér zwaar werk heb,hele dag lopen en klimmen dus ik denk dat het ad voeding ligt zit nu op 3667kcal 307gr eiwit 409carbs en 87gr vet.Ben nu afgevallen tot 92kg denk dat ik carbsmoet opschroeven want in m'n dieët is de intensiteitsfactor niet zo hoog en dit zou de hoogste moeten zijn,alle hulp is welkom broeders.

Meer eten, 3600 kcal is bar weinig voor 102kg en ON.

Weet niet wat voor lichaamsbouw jij hebt maar ik kom net van een dirty bulk 5000-6000 kcal en ben 2% droger gekomen. Consumeer nog meer eten maar schoon.
Meer eiwitten en carbs maar allemaal complex. Vervang eventuele zuivel voor schoner voedsel etc

Wtf.. 2 gram aas en dan nog afvallen. Hoe zwaar was je toen begon?
Wat ben je verloren ondertussen?

door je zware inspanning van je werk ligt je behoefte hoger dan je denkt je krijgt elke dag te weinig binnnen, bij jou gewicht en lengte plus iedere werkdag zware werk inspanning ga maar uit van onderhoud van 3800-4000kcal wil je aankomen zal je dus nog meer moeten eten.. goede maaltijd of brinta shake van 100+ carbs erbij fl*kkeren oid..

Aan gear ligt het alleszins niet want je hebt HG van de apotheker zei je.
Maar 16 weken on en zo hard afvallen, wtf?
Als je zo zwaar bent, zo hard werkt en nog eens on bent, zit je gewoon veel te laag in kcal. Hoe hou je dit vol, je moet toch bijna moeite doen en honger hebben om maar zoveel te eten?

• Topic Starter Topic Starter
Aan gear ligt het alleszins niet want je hebt HG van de apotheker zei je.
Maar 16 weken on en zo hard afvallen, wtf?
Als je zo zwaar bent, zo hard werkt en nog eens on bent, zit je gewoon veel te laag in kcal. Hoe hou je dit vol, je moet toch bijna moeite doen en honger hebben om maar zoveel te eten?

Ja ik heb soms honger maar ik kan niet altijd boterhammen eten met kipfilet door de drukte op het werk,heb ng kuurtje korte esters kan ik daar mee eindigen???
Testp,trena,mastp,winny(olie)

als je voeding niet goed helpt meer gear niet

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:30 ----------

Ik werk ook 11 uur met 1 pauze.
Gewoon smorgens en na werk meer eten..

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:31 ----------

Ik werk ook 11 uur met 1 pauze.
Gewoon smorgens en na werk meer eten..

vet%?

En begon je toevallig na 2 a 3 maanden gebruik af te vallen?

• Topic Starter Topic Starter
vet%?

En begon je toevallig na 2 a 3 maanden gebruik af te vallen?

Vet% weet ik niet precies cools,maar ben na 2 a 3 maanden beginnen afvallen hoe weet jij dit precies???
Ben wel bezig met 4iu's trimatropin erbij voor het slapen beter 2x verdelen???

Laatst bewerkt:
Zodra je afvalt zit je onder je onderhoud te eten, dus als je wil aankomen moet je meer eten.

2 gram AAS mét groeihormonen en dan afvallen terwijl je wilt bijkomen, lol

Zodra je afvalt zit je onder je onderhoud te eten, dus als je wil aankomen moet je meer eten.

Heeft t imo niets mee te maken.
Na 16 weken is die 2gram gewoon een lichaams eigen stof. (Om t zo maar te noemen)
Daarom heeft t ook nooit nut om langer dan 10weken op dezelfde dosis te zitten.
Laatste 6 weken is gewoon voor niets geweest.

Vet% weet ik niet precies cools,maar ben na 2 a 3 maanden beginnen afvallen hoe weet jij dit precies???
Ben wel bezig met 4iu's trimatropin erbij voor het slapen beter 2x verdelen???

Omdat na 2 maanden het hormoon Myostatin sterk begint te stijgen en zo spiergroei afremt.

Gebruik van HGH kan na aantal maanden ook wel voor sterke daling in vet% en gewicht zorgen.

Heeft t imo niets mee te maken.
Na 16 weken is die 2gram gewoon een lichaams eigen stof. (Om t zo maar te noemen)
Daarom heeft t ook nooit nut om langer dan 10weken op dezelfde dosis te zitten.
Laatste 6 weken is gewoon voor niets geweest.

Ik ben het met je eens dat je op een gegeven moment gewoon uitgegroeid bent, maar die 2 gram zorgt nog steeds dat je je massa vasthoudt.
Dus na 10 weken is het normaal dat je uitgegroeid bent maar niet dat je ineens je massa begint kwijt te raken.

Je moet ook wel heel erg k*t eten wil je dat alsnog bewerkstelligen en uit zijn verhaal blijkt al wel dat hij er wbt voeding met zijn pet naar gooit.

edit: Tenzij het natuurlijk allemaal vet is, maar dat betwijfel ik omdat hij zelf al aangeeft dat hij niet goed eet.

Terug
Naar boven