Hallo allemaal,
Ik ben 18 jaar en ik ben 185CM en weeg 106kg (veelste veel).
Ik had veel eerder op me gewicht moeten letten maarja.
Dus wil ik nu gewoon goed me best doen met het afvallen.
Maar ik wil het gelijk goed aanpakken dus met een voedingsschemaen trainingsschema.
Ik train 5 dagen in de week. (40-50min Kracht & 10-20min Cardio)
Ik heb van me zelf al best brede schouders en rug dus daar wil ook wat mee gaan doen door af te vallen en spieren te kweken.
Sinds ik 5 dagen in de week train heb ik gemerkt dat me schouders wat breder zijn geworden en me Biceps en Triceps.
Maar ik heb het gevoel dat als ik zo door blijf gaan dat ik niet afval.
Dus daarom besloot ik me om op deze forum aan te melden en om hulp te vragen.
Ik zou het zeer waarderen als jullie me konden helpen met een eetschema en trainschema.
En ik heb wat rond gelezen en zag dat heel veel mensen Whey eiwit shakes aanraden, is dit voor mij ook een optie?
Mvg,
Yamaha
Ik ben 18 jaar en ik ben 185CM en weeg 106kg (veelste veel).
Ik had veel eerder op me gewicht moeten letten maarja.
Dus wil ik nu gewoon goed me best doen met het afvallen.
Maar ik wil het gelijk goed aanpakken dus met een voedingsschemaen trainingsschema.
Ik train 5 dagen in de week. (40-50min Kracht & 10-20min Cardio)
Ik heb van me zelf al best brede schouders en rug dus daar wil ook wat mee gaan doen door af te vallen en spieren te kweken.
Sinds ik 5 dagen in de week train heb ik gemerkt dat me schouders wat breder zijn geworden en me Biceps en Triceps.
Maar ik heb het gevoel dat als ik zo door blijf gaan dat ik niet afval.
Dus daarom besloot ik me om op deze forum aan te melden en om hulp te vragen.
Ik zou het zeer waarderen als jullie me konden helpen met een eetschema en trainschema.
En ik heb wat rond gelezen en zag dat heel veel mensen Whey eiwit shakes aanraden, is dit voor mij ook een optie?
Mvg,
Yamaha
Laatst bewerkt: