XXL Nutrition

Afvallen

xendius

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
95kg
Dag mensen,

Ik ben nu hard aan het werken om af te vallen.
Ik train op het moment 3/4x per week en gebruik whey protein gecombineerd met goed en vast eet patroon.
Nu vroeg ik mij af of er een voedingssupplement is dat het afvallen kan ondersteunen.
Ik heb mij al een beetje verdiept in L-carnitine of oxidanten.
Wat raden jullie aan?

en wat is dan volgens jou een goed eet patroon?

Enige echte tip die iemand je kan geven: lees de sticky's door over voedingsschema's. Tot die tijd ben je aan het rommelen in de marge; die supplementen zullen niets doen om je af te laten vallen als je voeding niet in orde is. Ik vind geen enkel supplement zinvol als het gaat om afvallen. Groene thee is het enig supplement waarvan voldoende is aangetoond dat het helpt met afvallen. De rest is quasi-wetenschap/bro-science.

een beetje bcaas en dan gewoon roeien/hartlopen

een beetje bcaas en dan gewoon roeien/hartlopen

hartlopen

heart-start.gif

Dag mensen,

Ik ben nu hard aan het werken om af te vallen.
Ik train op het moment 3/4x per week en gebruik whey protein gecombineerd met goed en vast eet patroon.
Nu vroeg ik mij af of er een voedingssupplement is dat het afvallen kan ondersteunen.
Ik heb mij al een beetje verdiept in L-carnitine of oxidanten.
Wat raden jullie aan?

Zou me sowieso eens verdiepen in carb cyclen als je dat nog niet gedaan heb :) Verder kun je Green Tea Extract en Cafeïne supplementeren, heb zelf beide van B&F huismerk.

Oxidanten zijn ook altijd goed, vooral Gojibessen zijn een hele goede bron. Gooi lekker een goeie schep door je kwark bijvoorbeeld.

ik zou gewoon een isolaat shake nemen en zorg dat je sowiese genoeg BCAA's binnen krijgt, let op je koolhydraten en doe veel compound exercises, dan ben je al een heel eind op weg

big tasty light: goede vetten, super groenten, gezonde vetten, vezels

Terug
Naar boven