XXL Nutrition

Agent krijgt veelste lichte straf

dan heb je hier nog niet eens gekeken..

voor dodelijk ongeval met vluchtmisdrijf:
- nl: 3j rijbewijs kwijt, 2j cel effectief en boete
- belgie: 2j rijbewijs kwijt, 6maand voorwaardelijk en boete

En in Amerika krijg je al 7 jaar voor gevaarlijk rijgedrag... :eek:
(ik kom zo even niet op de naam van het programma waar ik dat vandaag hoorde)

Laatst bewerkt:
oh iemand die ik ken zei dat ze in belgie veel strenger zijn. maar dat is dus niet zo ?:(

nee, ik geloof van niet.
levenslang is bij ons 25j, heb je goed gedrag in de cel dan doe je mss de helft ofzo (ruw geschat)
voor moord krijg je pas in extreme gevallen levenslang..
hangt ook van de rechter in kwestie af natuurlijk.

Voor brommers iedergeval wel:) is ie daar een beetje opgevoerd kan je een flinke boete betalen.

wij hebben dan ook nog rollen, ga je hoger dan 51-53+ (=45 + 6-8 marge) ben je je brommer voor een maand kwijt.
dan heb je ook de kans dat er onderdelen er van af worden genomen, moet je voor de jeugdrechter en heb je een boete van een 1000tal euros

En in Amerika krijg je al 7 jaar voor gevaarlijk rijgedrag... :eek:
(ik kom zo even niet op de naam van het programma waar ik dat vandaag hoorde)

in amerika geven ze ook nog lethal injections.. daar wordt alles hard aangepakt, ze lachen er ginder allesinds niet mee.

ontopic: een agent dient een voorbeeldfunctie uit te oefenen.
terechte straf, mss iets te licht

Op de een of andere manier denkik dat de automobilist het wel verdiend heeft... Niet dat dit het gedrag goed praat natuurlijk, maar toch.

Ik ben een beetje teleurgesteld in de Nederlandse maatschappij nu, elke idioot heeft toch wel door dat die politie agent het heel erg zwaar heeft?
Elke dag uitgelachen worden door hangende jongeren, doet die wat terug word hij aangeklaagd. Die gozer is waarschijnelijk zijn hele leven gepest en als Politieagent blijkt die ook te falen. Ik heb eerder respect voor hem dat die zich zo heeft weten in te houden!

Terug
Naar boven