AndroidHealthClinic

Agenten vallen een blinde man aan en word getaserd.

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Blindenstok blijkt géén samoeraizwaard
In het Engelse Lancashire is de 62-jarige Colin Farmer het slachtoffer geworden van een foutje van de plaatselijke hermandad. De blinde Farmer, die ook al twee beroertes doorstond, werd aangevallen en getaserd door agenten die zijn blindenstok aanzagen voor een samoeraizwaard. Dit schrijft de Daily Mail.

De agenten hadden een melding gekregen dat er iemand door de stad liep met zo'n wapen, en blijkbaar voldeden de geschrokken 62-jarige en zijn stok aan het signalement.

"Ik dacht eerst dat ik werd aangevallen door hooligans, want ik hoorde allerlei geschreeuw", meldt Farmer. Helaas voor hem bleef het niet bij geschreeuw. De overijverige dienders schoten hem neer met een taser, waardoor hij tegen de grond sloeg. De blinde man riep nog "Ik ben blind, je doet me pijn", maar dit maakte geen indruk op de politiebeambten.

Achteraf heeft de politie haar excuses aangeboden aan de man. Een speciale commissie onderzoekt hoe de agenten in vredesnaam een blindenstok niet van een samoeraizwaard konden onderscheiden.

:roflol::roflol:

1st

On: :roflol:

inb4 patrick

Agenten die zijn blindenstok aanzagen voor een samoeraizwaard. Dan ben je klaar voor een inrichting. Direct ontslaan ook

Neem ook geen bananen meer mee in jas en/of broekzak over straat, nog even en de politie denkt dat ik vuurwapen gevaarlijk ben.

wtf hahaha

Hoop dat hij een serieuze schadeclaim indient.

:roflol:

bron?

De man met een samoerai zwaard heeft geen enkel schuld, hij is het slachtoffer van een criminele samenleving waardoor hij gedwongen is om zijn criminele daden te verrichten.

Deze man zou niet gestraft moeten worden, maar geholpen moeten worden door de maatschappij.

lol klinkt als een bullshit verhaal

Klinkt helemaal niet ongeloofwaardig, zou niet de eerste keer zijn dat ze eerst doen en dan pas gaan denken. Geweld is voor hen een uitlaatklep als ze zich heel de dag hebben verveelt op het bureau of in de wagen. Dus dan taser je eerst en stel je later pas vragen. En in het slechtste geval hoef je alleen je excuses aan te bieden. Niets te verliezen dus.

En dan zeggen ze nog tegen hem , "die zag je niet aankomen hé" hmfgggg...

Ik kom tegenwoordig alleen op verzoeken die karma opleveren.

Klinkt helemaal niet ongeloofwaardig, zou niet de eerste keer zijn dat ze eerst doen en dan pas gaan denken. Geweld is voor hen een uitlaatklep als ze zich heel de dag hebben verveelt op het bureau of in de wagen. Dus dan taser je eerst en stel je later pas vragen. En in het slechtste geval hoef je alleen je excuses aan te bieden. Niets te verliezen dus.

Dit.
Heb er ook vaker jongeren over horen praten.
Vinden het heerlijk zo'n baantje om aan te klote.

heeft iemand die vid waarop op een of ander hippiefestival in de USA een naakte man die lekker loopt te trippen onwijs wordt getaserd door de cops? is echt classic

Terecht

moet je maar niet blind zijn

lol, die flikken kunnen best ook wel een brilletje gebruiken. stond een tijdje geleden in de winkel aan de kassa en voor mij stond een vrouw met donkere bril, een stokje en witte, geleide hond met zo'n vlaggetje op zijn rug maw duidelijk merkbaar dat het hier om een blinde of slechtziende ging. die kassierster aan de kassa zwaar van haar neus beginnen maken: 'hey, je mag hier niet binnen met honden !!!'. tegen dat ze het doorhad :rolleyes::D

Terug
Naar boven