MuscleMeat

Agmatine (body&fit) log ThomasGroenlo

ThomasGroenlo

Freaky Bodybuilder
Waardering
338
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Nadat ik mezelf als testpersoon had opgegeven om Agmatine te gaan testen voor B&F hierbij mijn log.

Vandaag om 15:30 neem ik mijn 2 pilletjes in samen met N-carbamyl. Ik hoop dat het mij wat gaat helpen.

Elke training probeer ik wat te typen ..

Groeten

jij ook proefkonijn #2 succes

• Topic Starter Topic Starter
Dank, net m'n pilletjes ingenomen :) Zo op naar de gym... op dit moment nog geen gevoel..

shit iedereen zit hier aan de Agmatine ineens

Nadat ik mezelf als testpersoon had opgegeven om Agmatine te gaan testen voor B&F hierbij mijn log.

Vandaag om 15:30 neem ik mijn 2 pilletjes in samen met N-carbamyl. Ik hoop dat het mij wat gaat helpen.

Elke training probeer ik wat te typen ..

Groeten

Top, we gaan je volgen:)

Nou, 1 keer gebruikt. Niet echt veel van gemerkt, had niet de resultaten die de rest van de gasten allemaal gemerkt heeft, heb wel gemerkt dat ik wat opgepompter ben. Kan ook komen omdat ik echt weinig energie had, voelde me zwaar versuft, kon geen 80 kilo pressen. Hopelijk vrijdag een betere training als ik wat beter heb geslapen ...

Zonet mijn 2e trainingsdag ingegaan, om 8 uur mijn 1e 2 pilletjes gehad. Straks eerst nog een paar uurtjes schilderen, voordat ik vanavond bezig ga met benen/biceps .. dus hoop dat ik er dan wat van merk. :)

Ill keep you updated!

Zo even een update:

Mijn 2e training, wow... weet niet of het door de Agmatine komt .. of dat het een switch is tussen m'n hersenen, heb nog nooit zoveel gepressed met benen, zulke lekkere squads gehad .. en daarna m'n biceps... leek wel of ze uit elkaar knapte ...

Zo even een update:

Mijn 2e training, wow... weet niet of het door de Agmatine komt .. of dat het een switch is tussen m'n hersenen, heb nog nooit zoveel gepressed met benen, zulke lekkere squads gehad .. en daarna m'n biceps... leek wel of ze uit elkaar knapte ...

Ik heb net besteld, keep on posting :D

Succes man, wil het morgen even proberen met iets dat mij energie geeft, want dat geeft dit product mij nog niet echt .. :)

Ik wil binnenkort ook Creatine gaan proberen, nog nooit gedaan alleen maar Whey. Merk je ook dat aders meer doorkomen als je Biceps traint? Als ik ff bezig ben komen ze maar heel ligt door. Mss met capsules grotere pump = meer aders?

3e trainingsdag:

Net ingenomen, zo op de fiets richting sportschool... vandaag: Rug + Triceps ...

Heb 't vandaag ingenomen met Beta Alanine en Crack V3 .. kijken of ik echt wat ga knallen ...

3e trainingsdag:

Net ingenomen, zo op de fiets richting sportschool... vandaag: Rug + Triceps ...

Heb 't vandaag ingenomen met Beta Alanine en Crack V3 .. kijken of ik echt wat ga knallen ...

Hoop dat je niet teveel weerstand door de wind krijgt.. anders zit je sebiet met pomp in je benen lol :D

Nah, niet echt geknald ... wel minder vermoeid + kon wel wat meer reps maken.. dat was wel heel plezierig .. haha

Maandag weer een nieuwe training .. :)

Bestelling is binnen, gisterenavond om 21:00 besteld en vanmorgen rond 11uur binnen.
Ik begin morgenvroeg met innemen, alleen wel een nadeel ik train als ik wakker wordt morgen, dus zal wel rond 10-11:00 zijn. Ik neem die capsules wel bij me brinta en banaan. Dan 6-8uur later weer 2 nemen had ik begrepen. Dus rond het avondeten.

Heb net voor de 1e keer getraind en capsules gebruikt. Heb 2 van die pillen om 10:30 geslikt en rond 11:15 stond ik m'n 1e oefening te doen.

Heb Benen / Biceps gedaan, en om eerlijk te zijn niet echt verschil gemerkt. Heb nu nog wel dikke pomp in biceps maar niks anders als normaal. Ik denk dat het ook een soort inwerk periode heeft, morgenmiddag ga ik rug trainen, zal wel kijken of ik daar verschil merk. Dinsdag of Woensdag Triceps / Schouders dan kan ik pas echt het verschil hopelijk zien.

Wat ik mij afvraag B&F ...

Als ik die agmatine caps losmaak, die poeder gewoon op laat lossen in het water.. of dat wat uitmaakt? ...

Terug
Naar boven