MuscleMeat

Agnes Kant stopt!

Nu de rest van de sp nog...

//.

Laatst bewerkt:
Goed zo, viswijf.

Goed bezig. Gisteren nog een heel betoog van Jan Marijnissen bij DWDD dat Agnes Kant zo'n fantastische harde werker is, dat ze het fantastisch doet en de volledige steun van de SP heeft. Ik vind dit persoonlijk jammer, met Agnes Kant aan het roer was de SP kansloos voor de komende verkiezingen.

NICE :thumbup: Schreeuw wijf. BAH. SP. BAH

weinig aan toe te voegen, irritant wijf

Ik zou dr wel doen.

Wat marijnesen in jaren heeft opgebouwt heeft kant in een hele korte periode kapot gemaakt.

Marijnissen had ik altijd wel sympathie voor, ookal vind ik de SP verder niks... Die schreeuwlelijk van een Kant irriteer ik me dood aan.
Aan die kop kan ik al zien dat ze vroeger heeel lelijk was en dat ik haar veel gepest zou hebben. En als ze hem opentrekt is het ook echt zo'n bijdehand zeikwijf

Heb haar gisteren bezig gezien, nee die heeft het niet in zich. Kan ze zelf ook niet bijzonder veel aan doen, de look bepaald meer dan 50% van een politicus/politica.

Lekker, opgeruimd staat netjes, linkse t**f.

Nu de rest van dat linkse tuig + balkie en Bossie nog

De manier waarop ze zich ingezet heeft voor de zorg vond ik super. Ze had daar ook goede ideeën over. Wellicht had ze dat moeten blijven doen, lijsttrekker zijn is niet haar ding.

Geen prettig persoon in debatten... zodra ze enigszins de controle verloor werd het schreeuwen.

Dan deed die ouwe communist Marijnissen het toch niet slecht.

Wou dat Halsema dat licht eens zag..

Je hoeft het niet eens te zijn met haar gedachtegoed om te erkennen dat Halsema een prima leidster is van GL, in tegenstelling tot Kant.

Halsema is ook veel leuker!

Laatst bewerkt:
Je hoeft het niet eens te zijn met haar gedachtegoed om te erkennen dat Halsema een prima leidster is van GL, in tegenstelling tot Kant.

Ook pas sinds de laatste jaren. Halsema was daarvoor toch ook net even iets te fel in sommige debatten. Charme offensief heeft gewerkt, GL is redelijk stabiel boven de 10 zetels in de peilingen.

Terug
Naar boven