AndroidHealthClinic

Agnes Kant stopt!

Je hoeft het niet eens te zijn met haar gedachtegoed om te erkennen dat Halsema een prima leidster is van GL, in tegenstelling tot Kant.
In vergelijking met Kant is zelfs Wilders een goede leider. Dat is geen vergelijking. Dat haar gedachtengoed anders is als die van mij, staat daar compleet los van. Ik vind dat Halsema gewoon een typische linkse "ikschoplekkertegenbijnallesaan" persoon is. Maargoed, die moeten er ook zijn in deze superdemocratie.

Niets.

In vergelijking met Kant is zelfs Wilders een goede leider. Dat is geen vergelijking. Dat haar gedachtengoed anders is als die van mij, staat daar compleet los van. Ik vind dat Halsema gewoon een typische linkse "ikschoplekkertegenbijnallesaan" persoon is. Maargoed, die moeten er ook zijn in deze superdemocratie.
Je hoeft het ook niet eens te zijn met Wilders om te zien dat hij een goede leider is...

Je kunt natuurlijk ook Elite gaan. Dat maakt de boel een stuk makkelijker ;)

Thx Big-T :thumbs:

Die nieuwe is 'm ook niet.

Halsema kan op een rustige en duidelijke manier haar standpunten overbrengen, iets wat Kant overduidelijke miste.
Buiten dat is GL ook gegroeid onder de leiding van Halsema, dus al met al doet ze het gewoon goed.

Ik was juist erg verrast. Gisteren bij Pauw en Witteman was hij erg rustig en gebruikte geen politieke kletspraat, gewoon down 2 earth zoals Jan dat ook kon zijn.

Ik zou niet in zijn schoenen willen staan. 3 maanden voor de verkiezingen een sterk profiel opbouwen is wel heel lastig.
Maar als hij in het debat net zo sterk is als Jan dan gaat hij de schade nog wel herstellen.

Roemer komt beter over dan Kant in ieder geval, afhankelijk van de koers die de SP gaat varen overweeg ik een stem op hun bij de TK-verkiezingen dit jaar.

Ik was juist erg verrast. Gisteren bij Pauw en Witteman was hij erg rustig en gebruikte geen politieke kletspraat, gewoon down 2 earth zoals Jan dat ook kon zijn.

Ik zou niet in zijn schoenen willen staan. 3 maanden voor de verkiezingen een sterk profiel opbouwen is wel heel lastig.
Maar als hij in het debat net zo sterk is als Jan dan gaat hij de schade nog wel herstellen.

Ik moet je toch gelijk geven. Met 31 zetels in de peilingen is hij nu de grootste partij van Nederland als er nu verkiezingen zouden zijn. Had ik niet verwacht. Maar hij doet het prima.

Goede bump Kraft.

En SP wordt heus niet de grootste bij de verkiezingen.

Haha, ja sorry :o Maar ik hoorde vandaag op de radio dat de SP de grootste partij was en toen moest ik aan die post van mij en chick denken :p

Ik moet je toch gelijk geven. Met 31 zetels in de peilingen is hij nu de grootste partij van Nederland als er nu verkiezingen zouden zijn. Had ik niet verwacht. Maar hij doet het prima.

Peilingen kloppen ook echt altijd! :o

Hahaha thnx Kraft you made my day. :D
Idd peilingen zeggen niet alles maar toch complimenten naar Roemer hij doet het gewoon erg goed.
Zou mooi zijn wanneer deze peilingen uit gaan komen. Vergeet niet dat ze 2 verkiezingen terug net zo'n groei als de PVV hebben gerealiseerd. Je ziet dat het midden veel verliest en daar profiteren de flanken weer van.

Terug
Naar boven