XXL Nutrition

Agorafobie -> Angst -> Cortisol

moker77

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
70kg
Iemand die hier ook last van heeft ?
Situaties vermijden waarvan je denkt dat het gevaarlijk voor je is, normaal sporten kan ook niet meer door het cortisol wat schijnbaar door heel je lichaam giert en je spiermassa opvreet door de stress en de spanningen.

Laatst bewerkt:
Ik vind je verhaal echt enorm vaag.

Nee, maar dit schijnt vooral onder beta's f**gots voor te komen.

heftig

dat verklaart waarom ik na 2,5 jaar trainen nog steeds ecto ben, ik heb gewoon agorafobie. Dom als ik was dacht ik dat het aan een combinatie van slechte genen en periodes van weinige motivatie en slecht eten/trainen lag:o

dat verklaart waarom ik na 2,5 jaar trainen nog steeds ecto ben, ik heb gewoon agorafobie. Dom als ik was dacht ik dat het aan een combinatie van slechte genen en periodes van weinige motivatie en slecht eten/trainen lag:o
Je hebt gewoon de ziekte die Peanut net beschreef.

Haha beta f**got.

in real life hadden jullie beide een anale verkrachting te pakken:mad:

Iemand die hier ook last van heeft ?
Situaties vermijden waarvan je denkt dat het gevaarlijk voor je is, normaal sporten kan ook niet meer door het cortisol wat schijnbaar door heel je lichaam giert en je spiermassa opvreet door de stress en de spanningen.
Als dit geen troll is: agorafobie is vaak vrij gemakkelijk op te lossen m.b.v. een psycholoog.

Terug
Naar boven