AndroidHealthClinic

AHA, test van NUTRAL op komst!!

Ben ook wel erg benieuwd wat er uit deze test gaat komen....!

• Topic Starter Topic Starter
@emiel, heb je naast de reacties ook positieve gains/pomps... enzo..? of niet?

Hum ik ben ook heel erg benieuwd maar ff mijn plannen op een koud vuurtje zetten.

Ik wacht met spanning af.

emiel zei:
Ik ben degene met de plekken zal er nu nog geen oordeel overgeven maar ook al is het goed ik kan er niet tegen hoop wel dat ze het kunnen testen,heb er geen foto,s van want ik hecht meer aan een test dan een foto en ja het ziet er niet uit maar ik kan ook geen tegen de deca en testo enanthate dus kan het ook een reactie op de stof zijn.

je reageert gewoon allergisch op meerdere stoffen blijkbaar, dus die plekken zeggen niets. even de test afwachten.

Ben wel benieuwd welk lab het gaat testen :rolleyes: want zeker niet elk lab kan dit namelijk.

Ben erg benieuwd, mijn plannen had ik al eerder gewijzigd na de "geruchten".

ik heb in ieder geval alweer 3 flesjes in mijn koelkast staan waar ik binnenkort weer van zou gaan snoepen :) ben wel erg benieuwd naar de testresultaten

emiel zei:
Ik ben degene met de plekken zal er nu nog geen oordeel overgeven maar ook al is het goed ik kan er niet tegen hoop wel dat ze het kunnen testen,heb er geen foto,s van want ik hecht meer aan een test dan een foto en ja het ziet er niet uit maar ik kan ook geen tegen de deca en testo enanthate dus kan het ook een reactie op de stof zijn.

Tsja.......als je ook al niet tegen testo en deca kan wat is dan de toegevoegde waarde van je post,kerel?

Je brengt een vaag verhaal iig en weet niet wat ik ervan moet denken .....maar vreemd is het wel.

• Topic Starter Topic Starter
pff. wat een post man...na de 2de regel heb je al geen goesting meer

:scratch:

Laatst bewerkt:
Nou, ik ga deze topic met aandacht volgen.

jongens niet zeiken hier...

ff de tests afwachten die volgens mij erg duur zijn en maar op zeeeer weinig plaatsen uitgevoerd kunnen worden....

emiel zei:
nee ,ik ben geen testkonkijn maar een testvarken ,niet zo groot als testo want dat is een echt varken. en hij komt uit Bij Ajax vandaan maar daar zal hij ook spijt van hebben. dit laaste komt van de combo trenAc en tren Enan ga ik nog vreemder van praten als normaal

WTF,man??

Ik moest ff denken ouwe maar weet nu wie je bent.;)

Dacht ff dat je een mong**l was zo beroerd typ je je teksten,bro.:D

Ajax is idd een drama dit jaar maar ach....ik gun jullie ook een keer een pretje want dat is ook al eeuwen geleden...:nana:

Maar hoe kan jij nou in godsnaam last hebben van zulke vette bulten?

Ik heb die Nutral onderhuids gezet en vaak in biceps en triceps en heb echt nergens last van gehad.

En hoe kan het dat je allergisch bent voor testo en deca?

Kan je dan wel andere a.s verdragen?

Dat zal wel want je bent zelf ook een kast,ouwe.....al was je de laaste keer dat ik je zag wel wat afgevallen maar dat heb je zo weer terug als je weer ff je best doet.

Groeten uit Amsterdam,gabber.;)

oke ik volg het allemaal ff niet meer.. :P

Het gerucht gaat dat die 2 zeer geil zijn met elkaar!!!;) :D

Ja klopt ja, Ik heb gehoord dat ze op zondag avond altijd groepje trekken.

En inplaats van glij middel op olie basis gebruiken ze spam, om zo de overbodige vetopslag tegen te gaan :spam:.

lol.. het lijkt wel alsof alle posts in deze sectie op een bepaald punt uit de hand lopen :P we zitten toch niet allemaal aan de test hier he jongens? ;)

Terug
Naar boven