Fitness Seller

AHA, test van NUTRAL op komst!!

moet ik een dikke spuit voor je klaarmaken ouwe? :P

emiel zei:
Sorry als men de toegevoegde waarde niet snap lees hem dan 2x wat ik wil zeggen is dat ik niet de schuld geef aan de stof zuiver niet zuiver ik heb een volle vial aangeboden om te testen en was dus niet degene die poste dat het slecht was ik zwak het juist af om te zeggen dat ik vaker last heb met AS.
Mij is beloofd dat het gestest wordt in een duits lab schijnt trouwens vrij prijzig te zijn maar ik en nog een paar mensen zijn van de oude slag wij zeiken niet voordat er bewijs is en dan ga ik klagen en jammeren nu geef ik alleen aan dat ik niet zeg dat het slecht is maar wijs de mensen erop dat ik het ben die er last van heeft en dat ik snel hoopt dat er een testraport ervan is.
Wat ik wel kan doen is van de week igtropin zetten heb daar nog 2 vials van liggen om te kijken of ik daar meer van merk dan van de igf die ik nu had als mensen mij willen helpen met testen mag dat altijd ik heb nog at plaats in mijn koelkast voor van test vials en nee ik ben geen testkonkijn maar een testvarken niet zo groot als testo want dat is een echt varken en hij komt uit Bij Ajax vandaan maar daar zal hij ook spijt van hebben dit laaste komt van de combo trenAc en tren Enan ga ik nog vreemder van praten als normaal

???

hardgainers zei:
je reageert gewoon allergisch op meerdere stoffen blijkbaar, dus die plekken zeggen niets. even de test afwachten.
Ben wel benieuwd welk lab het gaat testen :rolleyes: want zeker niet elk lab kan dit namelijk.

SRCS kan het in elk geval niet.

Terug
Naar boven