houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik (samen met mn hele klas) twijvelde ook om de reden en oorZaak
Iraans president Mahmoud Ahmadinejad twijfelt nog steeds aan de juistheid van de terroristische aanslagen op het World Trade Centre in 2001. Op de Iraanse staatsomroep zei hij letterlijk dat de aanslag 'een grote leugen' is geweest.
De aanslagen waren voor de regering Bush reden om Afghanistan binnen te vallen.
Eerder twijfelde Ahmadinejad al openlijk over het dodental en de identiteit van de daders. Volgens officiële cijfers kwamen 2973 mensen om het leven.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/03/ahmadinejad_betwijfelt_911_nog.html
Here we go again.![]()
Maar eigenlijk heb ik ook een beetje me twijfels, ik bedoel, wat is de kans dat iemand een vliegtuig succesvol kaapt (niet groot). Dan lukt dat dit keer dus wel (oke vooruit) en vliegt in het WTC. Dan, hetzelfde uur wordt er weer een vliegtuig gekaapt (kans niet heel erg groot) en vliegt ook al in het WTC. Zijn dus 2 vliegtuigen gekaapt die daar dicht in de buurt vlogen dus hoogstwaarschijnlijk ongeveer de zelfde lijn (erg verdacht) en zowat ongeveer onmogelijk.

EricR kom er maar in!
Ben te moe om deze shit te gaan ontkrachten![]()

Omdat je weet dat je de discussie gaat verliezen he![]()
Huisgenoot van me loopt ook altijd te zeveren met zijn inside job gezeik. Eric, heb jij zo wat leuke linkjes bin de hand die hem zijn mond ff kunnen snoeren?![]()
EricR kom er maar in!
Ben te moe om deze shit te gaan ontkrachten![]()