- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er niet een bepaalde site met een goed overzicht of een docu ofzo waaruit blijkt dat het wel waar was?
haha busted!In 2001 was je 5, hoeveel heb je er dan van meegekregen?
Die vlogen ni in mekaars buurt!!! als je als opgeleid piloot een vliegtuig kaapt kan je er toch mee doen wat je wilt.Maar eigenlijk heb ik ook een beetje me twijfels, ik bedoel, wat is de kans dat iemand een vliegtuig succesvol kaapt (niet groot). Dan lukt dat dit keer dus wel (oke vooruit) en vliegt in het WTC. Dan, hetzelfde uur wordt er weer een vliegtuig gekaapt (kans niet heel erg groot) en vliegt ook al in het WTC. Zijn dus 2 vliegtuigen gekaapt die daar dicht in de buurt vlogen dus hoogstwaarschijnlijk ongeveer de zelfde lijn (erg verdacht) en zowat ongeveer onmogelijk.

? Gewoon te idioot voor woorden!!!Is er niet een bepaalde site met een goed overzicht of een docu ofzo waaruit blijkt dat het wel waar was?
Maar eigenlijk heb ik ook een beetje me twijfels, ik bedoel, wat is de kans dat iemand een vliegtuig succesvol kaapt (niet groot). Dan lukt dat dit keer dus wel (oke vooruit) en vliegt in het WTC. Dan, hetzelfde uur wordt er weer een vliegtuig gekaapt (kans niet heel erg groot) en vliegt ook al in het WTC. Zijn dus 2 vliegtuigen gekaapt die daar dicht in de buurt vlogen dus hoogstwaarschijnlijk ongeveer de zelfde lijn (erg verdacht) en zowat ongeveer onmogelijk.
In ieder geval een stuk groter dan een wereldwijd complot van de Amerikaanse overheid waarin duizenden betrokkenen hun mondjes netjes dicht houden, zich niet verspreken, uit de school klappen of andere inconsistenties vertonen.
(r*tard)
1 woord voor jou man; mindcontrol!9/11 was een concept voor een starbucks reclame, het ochtend bakkie om 9 en 11 uur.

Kansberekening toepassen op een unieke gebeurtenis, fail. Als de kans groter zou zijn dat een paar gestoorde Saudí's een paar vliegtuigen zouden kapen en er mee in hoge gebouwen zouden vliegen dan gebeurde het wel vaker.

the chance is one in a million...unfortunately...one in a million chances have the tendecy to pop up 9 out of 10 times![]()

Holocaustontkenners dien ik nog wel van repliek, 9/11 deniers zijn echt te dom om te schijten.