MuscleMeat

Ajax kiest uit Co, Frenk en Marco

Het wordt gewoon Marco. Want Johan en de tranentrekkende jaren 70 ouwtjes hebben de ogen vol met tranen als ze Marco zien. Ajax wil teveel een product zijn en A-merk door de club te versieren met uitgesproken ambities.

Haal gewoon Gertjan Verbeek of Ron Jans. Handen aan de kweekvijver in plaats van woorden van Ajax gezichten die het Ajax hart raken.

Supertransfer btw met Kuffour ! Who's next ? Ronald De Boer ?

En wie word de volgende pinchitter ? Jordi Cruijff ?

Het maakt niet uit wie het word Europees word het niks de komende 10 jaar en in Nederland zal het beste voetbal in Eindhoven gespeeld worden de komende 10 jaar.

Foppe de Haan zou ook leuk zijn

Foppe in de ArenA? Ze vragen nog eerder Hiddink. Schoolmeester Foppe, al werkt 'ie nog zo goed, pást toch helemaal niet bij de (vergane) glorie en bravoure van Ojox! man.

Co zal wel willen komen, heeft al ooit in VI geloof ik aangegeven best terug te willen keren als trainer. Maar ik vermóed zomaar MvB.

Ze doen ook maar. Nederlandse voetbal komt toch nooit meer terug op het oude niveau zolang de competitie financieel zo ver achter ligt op Madrid, Barcelona, Manchester, Milaan etc.

Ik hoop in ieder geval dat van Basten het niet wordt. Die is trouwens nu het elftal al uit elkaar aan het drijven door te roepen dat Huntelaar naar een Europese topclub moet. Ik zou als trainer juist alles doen om die jongen te behouden, maar ja. Ik denk dat van Basten Urzaiz net zo goed vind.

Ikzelf hoop op Co Adriaanse, sowieso vind ik het een goede trainer, en hij heeft bij AZ prima met van Geel samengewerkt.

Huntelaar moet zeker nog een jaartje blijven anders wordt 'ie verkwanseld in het buitenland, zittend op de bank van Villareal oid. M.a.w. lijkt gewoon nog niet echt helemaal rijp voor een toptransfer.

Juventus wil Huntelaar hoogstwaarschijnlijk overnemen aan het eind van het seizoen
Del Piero heeft zijn beste tijd gehad dus Huntelaar komt daar gewoon in de basis.

Juventus heeft al aangegeven niet meer geïnteresseerd te zijn in Huntelaar, aangezien ze voor Amauri gaan. Ze willen ook nog van der Vaart halen geloof ik, en Huntelaar en van der Vaart samen zouden te veel gaan kosten. Neemt niet aan dat ik alsnog denk dat Huntelaar vertrekt aan het eind van dit seizoen, en geef hem eens ongelijk. Hij krijgt geen enkele fatsoenlijke voorzet gedurende gehele wedstrijden. Het verbaast me dat hij nog zoveel goals weet te maken.

Kan leuk worden bij Ajax, als Heitinga, Huntelaar, Emanuelson en Stekelenburg weggaan, en Davids en Perez er mee stoppen. Luque zal ook wel weggaan na dit seizoen, maar die speelt toch niet. Dan moeten ze wel échte versterkingen gaan kopen, anders ga je buiten de top 5 vallen volgend jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Maandag presentatie onderzoeksrapport

woensdag 13 februari, door micky, Amsterdam, 23:28u, AD
Maandag vindt de presentatie plaats van de evaluatie van de organisatie van Ajax door de speciaal daarvoor in het leven geroepen onderzoekscommissie, meldt AD.

De ledenraad van Ajax krijgt het rapport als eerste onder ogen. Onder voorzitterschap van oud-bestuurslid Uri Coronel werden het technisch beleid en het bestuursmodel van de laatste tien jaar bij de recordkampioen onderzocht.

De onderzoekscommissie werd in het leven geroepen nadat Ajax dit seizoen roemloos werd uitgeschakeld voor Europees voetbal. De achterban eiste toen het vertrek van voorzitter John Jaakke en algemeen directeur Maarten Fontein. Ook het aan- en verkoopbeleid van technisch directeur Martin van Geel werd hevig bekritiseerd. De conclusies uit het rapport zijn overigens niet bindend.

Terug
Naar boven