piebus
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Hey,
Ondertussen ben ik al 1 jaar 3 maanden aan het trainen (4 x per week).
Van in het begin heb ik mijn eetgewoontes aangepast en daardoor tijdens het eerste jaar van 80 naar 91 - 92 kg gegaan.
Maar nu blijf ik al een tijdje (sinds begin december) schommelen rond 92 kg.
Zou dit louter aan te weinig voeding liggen of pas ik best mijn training ook wat aan (zwaarder & minder herhalingen)?
Mijn voeding ziet er momenteel zo uit:
- 5u: 70 gr havermout + 3 eieren + banaan
- 9u: 70 gr havermout + tonijn
-12u: warme maaltijd op het werk: serieus grote portie
-15u: 500gr magere kwark + 60gr muesli
-18u: 8 - tal volkoren boterhammen met beleg zoals kippewit, zalm, pindakaas, gemalen biefstuk, ...
- voor slapen: 500gr magere kwark met 40gr noten
Op trainingsdagen neem ik na training (21u) een whey - shake met dextrose en eet ik nog 80gr volwaardige rijst met groenten en 300gr kip/biefstuk.
Als supplementen gebruik ik voor training Hard!, na training isolaat perfection + dextrose.
Per 6 weken neem ik ook Kre - Alkalyn (ook al weet ik dat het niet echt nodig is om hiermee eventjes te stoppen zoals bij creatine).
Wat is jullie mening?
Thanks!
Ondertussen ben ik al 1 jaar 3 maanden aan het trainen (4 x per week).
Van in het begin heb ik mijn eetgewoontes aangepast en daardoor tijdens het eerste jaar van 80 naar 91 - 92 kg gegaan.
Maar nu blijf ik al een tijdje (sinds begin december) schommelen rond 92 kg.
Zou dit louter aan te weinig voeding liggen of pas ik best mijn training ook wat aan (zwaarder & minder herhalingen)?
Mijn voeding ziet er momenteel zo uit:
- 5u: 70 gr havermout + 3 eieren + banaan
- 9u: 70 gr havermout + tonijn
-12u: warme maaltijd op het werk: serieus grote portie
-15u: 500gr magere kwark + 60gr muesli
-18u: 8 - tal volkoren boterhammen met beleg zoals kippewit, zalm, pindakaas, gemalen biefstuk, ...
- voor slapen: 500gr magere kwark met 40gr noten
Op trainingsdagen neem ik na training (21u) een whey - shake met dextrose en eet ik nog 80gr volwaardige rijst met groenten en 300gr kip/biefstuk.
Als supplementen gebruik ik voor training Hard!, na training isolaat perfection + dextrose.
Per 6 weken neem ik ook Kre - Alkalyn (ook al weet ik dat het niet echt nodig is om hiermee eventjes te stoppen zoals bij creatine).
Wat is jullie mening?
Thanks!