Fitness Seller

alcohol en kuurje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dicki

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
ik wil een kuurtje d-bol nemen maar ik drink ook wel eens een paar biertjes is dit dan echt veel schadelijker voor je lever of kun je rustig dagelijk een paar flesjes nemen?
want ik kuur 1 keer per jaar met de zomer dus dit wordt tweede kuurtje.
maar zoals ik al zei drink ik wel dus.:p

Meneer beachboy :P :

Het is een extra belasting voor je lever, dus beter niet doen. Drink op z'n minst niet veel als je het toch niet kan laten.
Orals en alcohol belasten beiden je lever.

op je 16e zou je eigenlijk helemaal geen d-bol en alcohol moeten gebruiken en zeker niet samen.

• Topic Starter Topic Starter
kan het moeilijk laten zwak maar ja maar 1keer per jaar moet toch wel kunne
voor de rest gebruik ik niks greetz

16 ben 25 haha:eyebrow:

alcohol en spiergroei gaan niet samen. alcohol en kuren helemaal niet. Dit is vragen naar de bekende weg.

gaan niet samen nou dat zou ik nie zegge gaat me behoorlijk goed af ik laat verschillende jongens achter mij. :D

wie dan? Die breezah boys waarmee je omgaat zeker?

Wat zijn nou daadwerkelijk de risico's als je gaat drinken tijdens je kuur? Behalve een extra belasting voor je lever. Ik weet dat het niet verstandig is en ik doe het ook niet, maar wat meer informatie hier over lijkt me wel interessant.
En hoe zit dit in de nakuur?

dicki zei:
ik wil een kuurtje d-bol nemen maar ik drink ook wel eens een paar biertjes is dit dan echt veel schadelijker voor je lever of kun je rustig dagelijk een paar flesjes nemen?
want ik kuur 1 keer per jaar met de zomer dus dit wordt tweede kuurtje.
maar zoals ik al zei drink ik wel dus.:p

:(

Grijpwijk zei:
Wat zijn nou daadwerkelijk de risico's als je gaat drinken tijdens je kuur? Behalve een extra belasting voor je lever. Ik weet dat het niet verstandig is en ik doe het ook niet, maar wat meer informatie hier over lijkt me wel interessant.
En hoe zit dit in de nakuur?

Buiten de risico's en het niet optimaal groeien is het vnl. ook een mentaliteitskwestie.

Wel een grote jongen willen worden, maar niet even die paar flesjes op de avond daarvoor willen laten staan.

dat bedoel ik ik krijg bijna alleen maar domme reacties en ja tuurlijk nakuurtje er bij:rolleyes:

-edit-
Nergens voor nodig zo de boel op te naaien.

Laatst bewerkt door een moderator:
nou dat weet ik niet want zoals ik al zei ik onder vind er met training geen last van en mn vooruitgang is ook goed dus daarom deze vraag

dicki zei:
dat bedoel ik ik krijg bijna alleen maar domme reacties en ja tuurlijk nakuurtje er bij:rolleyes:

Het antwoord zou je natuurlijk zelf wel kunnen verzinnen, alcohol en kuren... its a big NO NO. :finger:

nep belg train jij wel eens of vreet je nou echt de hele dag vette patat

Alcohol is niet bepaald goed voor je spieren niet voor je lever je nieren zijn er ook niet bepaald blij mij en dan wil je er nog es bovenop gaan kuren plus alcohol droogt je uit en zoals Mrj zegt als je het er niet voor kan laten staan tijdens je kuur moet je je dan niet afvragen of het wel zo verstandig is om te uberhaupt te kuren??

dicki zei:
nep belg train jij wel eens of vreet je nou echt de hele dag vette patat

Ok, that's it.

Ga maar een weekje afkoelen. Verzocht het zojuist ook al om normaal te reageren en niet te schelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven