Fitness Seller

alcohol met d-bol

Status
Niet open voor verdere reacties.

dicki

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
ik weet dat d-bol slecht is voor je lever maar ik kuur 1 keer per jaar dus dit wordt de 2de keer maar ik drink wel zon 5 flesjes bier per dag dus ,dan is dit mn vraag is het dan nog verantwoordt of zegge jullie beter van niet.
alvast bedankt :p

dicki zei:
ik weet dat d-bol slecht is voor je lever maar ik kuur 1 keer per jaar dus dit wordt de 2de keer maar ik drink wel zon 5 flesjes bier per dag dus ,dan is dit mn vraag is het dan nog verantwoordt of zegge jullie beter van niet.

Heb je ooit al gehoord van leestekens?
Nu je bijna naar de grote school gaat zou je dat al moeten kunnen.

dicki zei:

Ik zou die 5 flesjes ED verhogen naar 10 flesjes ED dat komt de kuur alleen maar ten goed, en het is ook nog eens beter voor je lichaam ook!:eek:

Wat denk je nou zelf??? denk je dat het verstandig is om 5 flesjes bier per dag te drinken??
Als je gaat kuren moet je er helemaal voor gaan vind ik, dus nee geen bier drinken.

dicki zei:
5 flesjes per dag???,
Verwacht je hier serieus antwoord op
:tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :beerbang: :beerbang: :beerbang: :beerbang: :beerbang: :beerbang: :beerbang:

d*ck-head

• Topic Starter Topic Starter
jij mot je bek houwe vieze patat vretende schijt BELG je loopt wel stoer mee te doen maar je drukt geen reet :mad:

d*ck-cheese

8 keer 150
bankdruk top 130 kg

:scratch:

mm, niet slecht. Ik ga vanavond ook maar eens 5 bier achterover gooien. Misschien dat het helpt :D

wel dagelijks he anders werkt het niet:cool:

dicki zei:
jij mot je bek houwe vieze patat vretende schijt BELG je loopt wel stoer mee te doen maar je drukt geen reet :mad:

Ik neem aan dat dit als grapje bedoelt is......zet er dan ff een smilie achter. :rolleyes:

Alcohol remt anabole processen direct, bron ergogenics. Succes.

Svp alles in 1 topic houden en niet meer schelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven