MuscleMeat

alcohol

JohnAfca

Dutch Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
rommel ..

toch wordt ik vanavond omringd op een bruiloftsfeest waarbij flinke drinkers zijn. ga niet veel drinken, maar een jus zullen ze er niet hebben denk ik ..

any tips? redbull light gemixt beter als bier?

Cola'tje zullen ze vast wel hebben?

wtf... wat wil je nu dat we zeggen??

Idd zoals hierboven staat ze hebben echt wel frisdrank of komen er geen kinderen? Mensen die geen alcohol lusten/mogen?

En een paar glazen alcohol is echt niet slecht!

Ik zou zeggen zuip je gewoon helemaal vol dat je morgen super slecht wakker word maar wel een geweldige avond hebt gehad ;) Je leeft maar één keer en je zult er echt geen kilo spier aan kwijt raken :cool:

glaasje kraanwater zullen ze wel hebben denk ik

beste tip is denk ik gewoon om niet zo overdreven moeilijk te doen. drink gewoon een biertje, beperk het als je niet aangeschoten wil worden. lekker boeiend man, zoveel maakt het echt niet uit. als je echt te panisch ben zou ik trouwens nog steeds eerder bier drinken dan al die bullshit snelle suikers van een red bull...

rommel ..

toch wordt ik vanavond omringd op een bruiloftsfeest waarbij flinke drinkers zijn. ga niet veel drinken, maar een jus zullen ze er niet hebben denk ik ..

any tips? redbull light gemixt beter als bier?

Als je bodybuilding belangrijker vindt drink je toch gewoon water? Ik zie het probleem niet zo. Ik heb de wildste feesten op water doorgebracht. Waar een wil is ... :D

Veel plezier met je feestje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou ook gewoon lekker een biertje drinken. Maar mocht je dit niet willen is red bull zeker geen beter alternatief. Dat spul is gewoon puur vergif. Krijg er hartkloppingen van en me tanden vallen zowat uit mijn mond:rolleyes: Je kan altijd water drinken zoals hierboven al is aangegeven;)

• Topic Starter Topic Starter
wtf... wat wil je nu dat we zeggen??

Idd zoals hierboven staat ze hebben echt wel frisdrank of komen er geen kinderen? Mensen die geen alcohol lusten/mogen?

En een paar glazen alcohol is echt niet slecht!

Ik zou zeggen zuip je gewoon helemaal vol dat je morgen super slecht wakker word maar wel een geweldige avond hebt gehad ;) Je leeft maar één keer en je zult er echt geen kilo spier aan kwijt raken :cool:

klemzuipen begin ik niet aan

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 18:44 ----------

Als je bodybuilding belangrijker vindt drink je toch gewoon water? Ik zie het probleem niet zo. Ik heb de wildste feesten op water doorgebracht. Waar een wil is ... :D

Veel plezier met je feestje!

maar juist deze avond wil ik eens wat anders , niet altijd de jus / water. vanaf morgen weer strikt maanden niet :p

thanks gaat lukken

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 18:44 ----------

Cola'tje zullen ze vast wel hebben?

ws niet , de mensen die trouwen zijn eerste klas alcoholisten. maar ik beperk de alcohol vanavond tot 3/4 glazen

idd gewoon water... ze zullen toch wel een kraan oid hebben.. of gewoon frisdrank alhoewel dat natuurlijk ook niet erg gezond is...

toch goed dat je hier een thread voor hebt aangemaakt. ik kan me voorstellen dat je in je eentje deze beslissing nooit had kunnen maken!

Je cheat toch wel vaker neem ik aan, alcohol is natuurlijk katabool maar bij 1 keertje merk je daar niks van hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven