- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
De prijs van 7,50euro is gelijk aan 6,50euro/kg ongekookte kip. Voor 1kg gekookte kipblokjes is 1,136kg ongekookte kipfilet nodig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en als je het in de supermarkt haald, heb het al meerdere keren vermeld, is het maar afwachten wat je overhoud van je kg kip weetje..
af en toe gaat er gewoon tot 30% van het gewicht verloren (dus vocht)
Dan is €5,- de kg ineens niet zo goedkoop meer
De prijs van 7,50euro is gelijk aan 6,50euro/kg ongekookte kip. Voor 1kg gekookte kipblokjes is 1,136kg ongekookte kipfilet nodig.

30 Large eieren bij de turk 2 euro, 2kg kip 7 euro we hoeven niks meer bij de supermarkten te halen die turken zijn t*fus goedkoop
---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 13:27 ----------
Ik moet zeggen jullie doen het wel goed ik wacht nog effe totdat mijn salaris deze maand binnen komt dan ga ik zeker een grote hoeveelheid bestellen is het ook mogelijk om het op te komen halen? ik woon in Amsterdam![]()
. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-vlees-online-bestellen-344659/
Maak dan even een nieuw topic aan, 2013 hoef je niet meer te kicken.Zal deze eens Kicken met 15 eieren maat M bij Lidl voor 2,19 deze week(21)