AndroidHealthClinic

Algemene aanbiedingen topic!!!!! [sla in!!!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
en als je het in de supermarkt haald, heb het al meerdere keren vermeld, is het maar afwachten wat je overhoud van je kg kip weetje..

af en toe gaat er gewoon tot 30% van het gewicht verloren (dus vocht)

Dan is €5,- de kg ineens niet zo goedkoop meer

en als je het in de supermarkt haald, heb het al meerdere keren vermeld, is het maar afwachten wat je overhoud van je kg kip weetje..

af en toe gaat er gewoon tot 30% van het gewicht verloren (dus vocht)

Dan is €5,- de kg ineens niet zo goedkoop meer

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/water-injecteren-kip-toegestaan-223083/

Oud topic, maar helaas gebeurt het nog steeds. Klant (supermarkt) is koning voor de fabrieken waarin het verwerkt wordt.

30 Large eieren bij de turk 2 euro, 2kg kip 7 euro we hoeven niks meer bij de supermarkten te halen die turken zijn t*fus goedkoop

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 13:27 ----------

De prijs van 7,50euro is gelijk aan 6,50euro/kg ongekookte kip. Voor 1kg gekookte kipblokjes is 1,136kg ongekookte kipfilet nodig.

Ik moet zeggen jullie doen het wel goed ik wacht nog effe totdat mijn salaris deze maand binnen komt dan ga ik zeker een grote hoeveelheid bestellen is het ook mogelijk om het op te komen halen? ik woon in Amsterdam:D

30 Large eieren bij de turk 2 euro, 2kg kip 7 euro we hoeven niks meer bij de supermarkten te halen die turken zijn t*fus goedkoop

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 13:27 ----------

Ik moet zeggen jullie doen het wel goed ik wacht nog effe totdat mijn salaris deze maand binnen komt dan ga ik zeker een grote hoeveelheid bestellen is het ook mogelijk om het op te komen halen? ik woon in Amsterdam:D

Jazeker. Dat kan op woensdagen van 19:00 - 21:00. Tijdens het betaalproces kom je deze optie tegen. Kijk anders ook even in ons topic voor alle ervaringen tot nu met Muscle Meat. Dan blijft dit topic on-topic :). http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-vlees-online-bestellen-344659/

Zal deze eens Kicken met 15 eieren maat M bij Lidl voor 2,19 deze week(21)

7x Calvin Klein Boxers voor 59,43 ipv 84,90 @ Wehkamp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven