MuscleMeat

alien vs predator 2 requiem, gezocht!

heb je em in de bios gezien of van internet, op internet is namelijk alleen nog maar de versie die gefilmd is met de cam dus daar kan het aan liggen dat het beeld zo donker is..

• Topic Starter Topic Starter
ja jouw versie, die dus ook cam versie was maar al v betere kwali.
nogmaals tx dervoor.

maar de film op zich is gewoon niet boeiend.. geef toe dat ze hiervan vl beter hadden kunnen maken.

in het genre had ik toch liever freddy vs jason dan.

VCD Quality

Alleen nog maar k*t releases uit :(
Een van de betere zijn de aXXo releases, altijd super kwaliteit.

aXXo rules idd.

Upd... ---> alien vs predator requiem 2007 [englisch] xvid
Is niks waard je moet eerst een zix file installen....laat maar.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem al op dvd, via usenet gedownload, wel de TS versie, omgezet naar dvd5, op de tv is die wel van goeie kwaliteit :)

En net zo cool als AvsP ?

Deel 1 was al k*t, vrees dat deel 2 niet veel beter is.

Come on, in Alien 1 t/m4 komt naar voren dat deze beesten nooit maar dan ook nooit levend de aarde mogen bereiken. En nu al 2 films waarin ze vrij spel hebben?

idd de oude aliens hadden nog een donker paranoide sfeertje, die alien vs predator films zijn niet meer dan uitgemelkte pulp waar hollywood nog wat geld aan wil verdienen.

kan wel goed worden.. met meer tijd geld en een beter verhaal.. heb alleen nog maar flitsen gezien maar kwalititeit van torrents is nog niet de moeite waard om te bekijken.

Deel 1 was al k*t, vrees dat deel 2 niet veel beter is.

Come on, in Alien 1 t/m4 komt naar voren dat deze beesten nooit maar dan ook nooit levend de aarde mogen bereiken. En nu al 2 films waarin ze vrij spel hebben?

Niet echt, denk ook aan predator "waar het machogehalte vanaf druipt :D " , dat was fictief gezien ook voor de tijd van Alien, Aliens, Alien 3 en Alien resurrection ;) .

dikke tegenvaller deze film,,,,,,

Niet genoeg nieuws,,,,
lijkt op het vorige deel vindt ik persoonlijk

hij staat nu in goede quali op usenet.. gisteren gesport.. voor de liefhebbers (R3)

heb hem gezien.. valt tegen..e rg donkere film, kijkt wel makkelijk weg.. zonde dat die lekere wijven bijna allemaal vermoord worden

Heb je geen tv out ?

Terug
Naar boven