AndroidHealthClinic

Alien vs Predator

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
Hehe hijs vandaag uit (tenminste.. als de winkels open zijn)
Iemand nog van plan 'm te halen?
Hij scoort nogal matige 7'tjes.. Beetje k*t graphics maarrr dat weerhoudt mij niet :D De sfeer en multiplayer lijken me dik.

http://www.youtube.com/watch?v=ovtNccLzexk&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=uND0mnbK6rY&feature=channel
De multiplayer mode hierboven lijkt me wel vet.. speelt n groep marines en 1 alien, en als de alien een kill maakt veranderd de marine in een alien, totdat er nog maar 1 marine over is die het zo lang mogelijk uit moet houden hehe.

Ziet er idd wel cool uit ja. Niet meer dan dat, verhaal wordt m.i. een beetje uitgemolken.

Lijkt wel geinig, las iets dat 1 van de 2 (alien/marine) best overpowered was.

k*tfilm, k*tspel, k*ttroep

Heb je het spel (demo) gespeeld ?
gewoon een vraag :)

ik vind het er ook wel geinig uit zien , maar als het echt k*t is dan meh..
kan u'm of op de Ps3 of op de Pc halen...

EDIT NVM ben de demo aan het downloaden , had ik zelf wel wat eerder kunnen doen :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lijkt wel geinig, las iets dat 1 van de 2 (alien/marine) best overpowered was.
Nja, het is niet echt dat 1 van die 2 overpowered zijn.. het is gewoon dat de predator underpowered is :p
Maargoed, het is wss ook wel de bedoeling dat je meer stealth speelt met predator, speed met alien en gewoon lekker bij elkaar blijft met marine. Als iedereen elkaar helpt in het team enzo dan is het ook wel gewoon vet.

Ik ga m zo halen, heb tot nu toe alleen de demo gespeeld.. ik laat wel weten hoe het is, niet dat nog meer mensen daalijk 60 euro vernken

wow, dit lijkt me echt een vette game!

Ik vind m wel echt vet, maar je moet wel een fan zijn om ervan te houden.
De graphics zien er over het algemeen niet uit, textures zijn een beetje vaag enzo..
De gameplay van de predator is wel echt vet, ik hou stealth en sneaken dus dat zit wel snor :D
De marine campaign is gewoon een standaard FPS en de alien campaign is gewoon super snel hit and run.. Ik vind m vet.. maar nogmaals je moet fan zijn om ervan te houden..

Ben hem nu aan het downloaden , nu aan het wachten tot de postbode komt, heb hem besteld, zal morgen wel even mijn beoordeling hier achterlaten. :)

Laatst bewerkt:
ik ben nog aan het twijfelen.

ben de demo aan het downloaden is kijke of het wat is :)

Mwha ziet er redelijk uit als je alles op high zet en 16x AA en uiteraard 1920x1080

Ik heb de game nu (PC).

Ik heb alleen nog maar als Predator gespeeld, maar ik vind 'm iig super vet! Vult zeker weer wat uurtjes tijd.

Heb dit online gespeeld, als soldaat maak je amper kans.. Als predator ben jeecht oppermachtig. Al kunnen die aliens wel ****in irritant zijn. Het was wel spannend trouwens, speelde het in een donker huis en als je beslopen wordt door die predator en je weet niet war je kijken moet is het toch wel lachen..!

Hehe deze game moet het toch wel van de multiplayer hebben, de singleplayer was wel aardig maar toch zorgt de multiplayer voor de schrik moment waar ik in de singleplayer op gehoopt had

Terug
Naar boven