AndroidHealthClinic

Alle hel breekt los tijdens gijzeling in Sydney

Ik ben 100% zeker dat hij hetzelfde daad had gedaan ook al was ie een hindu, boeddhist of een atheist

Maar jongen, dat is de grap van het jaar.

Brotoscience zei:
Maar voor de rest geef ik u gelijk. Hij is een loser, een a**hole, zuur ventje, een mislukkeling.
Dat is ALTIJD de case in dergelijke cases.

Breivik was zo ene, adam lanza, james holmes, etc...
Allemaal op de een of manier losers die hun draai niet vinden.

Beetje idioot hoe je terroristen zoals Breivik en McVeigh in dezelfde categorie wil plaatsen als 'dolle schutters'.

Laatst bewerkt:
Hier was het toevallig een moslim.

Ik ben 100% zeker dat hij hetzelfde daad had gedaan ook al was ie een hindu, boeddhist of een atheist

Niet toevallig, hij handelt duidelijk uit een bepaalde ideologie die verwant is aan de islam.
Net als IS, maar daarvan ontkennen ze ook voortdurend dat het iets met de islam of moslims te maken heeft.

Feit is dat de scheidingslijn tussen radicaal en gematigd onder moslims kleiner is dan welke religie dan ook.

The wife of the Sydney terror siege gunman posted a series of hate-filled videos in which she described herself as a terrorist and expressed happiness at the 9/11 and 2002 Bali terror attacks and the Holocaust.

In another video post, the women describes acts including the 9/11 terrorist attacks in New York and Washington and the Al Qaeda-linked Bali bombings as 'acts of God.'

'Yes, we are happy about the punishment of September 11. Yes, we are happy about the punishment in Bali. Yes, we are happy about the punishment of the Holocaust and any other punishment that God sends to us.'

Allemaal toevallig natuurlijk.

Hij was geen verdachte in de moordzaak. Enkel dat hij daarin een rol speelde. En hij is daarin vr8jgesproken.

En hij werd beschuldigt van sexueel misbruik maar onderzoek is nog lopende. Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen remember.

Ga je iemand het land uitzetten op basis van vermeende sexuele misbruik? Cool.

Maar voor de rest geef ik u gelijk. Hij is een loser, een a**hole, zuur ventje, een mislukkeling.

Toevallig of niet, het neemt niet weg dat fanatieke moslims een probleem zijn in veel regio's. Ik ken een paar gematigde goed geintegreerde moslims van m'n werk, geen problemen mee en zijn goede gasten. Maar er liep er ook één rond die naar syrië is getrokken een tijd terug, dus ff srs zo'n mensen zullen NOOIT in onze maatschappij passen. Hij voelde zich echt verheven boven 'ons' normale stervelingen, kreeg speciale privileges die niemand anders kreeg en was bloedirritant met z'n constante rascistische gepreek. Met zo'n gasten heb ik wel srs problemen en ik vind ook dat ze geen medelijden moeten hebben om die uit te zetten. Kom je naar hier voor een beter leven, doe dan zelf ook moeite. Kom je hier de ezel uithangen, fl**ker dan maar op.

Hij was geen verdachte in de moordzaak. Enkel dat hij daarin een rol speelde. En hij is daarin vr8jgesproken.

En hij werd beschuldigt van sexueel misbruik maar onderzoek is nog lopende. Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen remember.

Ga je iemand het land uitzetten op basis van vermeende sexuele misbruik? Cool.

Je weet helemaal niet wat er in hem omging, hoe de situatie was, hoe zijn leven is geweest en wat hij daarin heeft geleerd. Religie heeft vaak een enorme impact op de vorming van de gelovige. Je kunt dus absoluut niet met 100% zekerheid iets zeggen over deze situatie en hoe deze anders was geweest als hij een andere religie had aangehangen.

Allemaal toevallig natuurlijk.

De man was een fundi moslim. Dat is geen toeval.

Maar ge moet niet al wat ie doet linken naar zn geloofsovertuiging.

De man was mss ook een fanatieke death metal fan en een fanatieke 'historische figuren bewonderaar', da t zegt allemaal op zich niet veel.

De man was een fundi moslim. Dat is geen toeval.

Maar ge moet niet al wat ie doet linken naar zn geloofsovertuiging.

De man was mss ook een fanatieke death metal fan en een fanatieke 'historische figuren bewonderaar', da t zegt allemaal op zich niet veel.
Death metal fan en fanatieke historische figuren bewonderaar is niet sterk gecorreleerd met extremistisch gedrag, dus die vergelijking van je gaat niet op.

Fundi muslim ook niet. Hoeveel fundi moslims cases ken je uit je hoofd in westerse landen en hoeveel fundis zijn er in totaal.

Ratio gaat van miljoenen fundis/ 5 gevaarlijke cases.

Dat is toch geen correlatie

Ratio gaat van miljoenen fundis/ 5 gevaarlijke cases.

:orly:

2hyahd.jpg

Dat zijn er wel meer dan 'vijf' uit het westen in ieder geval.

Waarvan akte.

Al vergeet je wel de aanslag op het joodse museum, in Brussel, door een voormalige Syriëganger.

Nee, die vergat ik niet.

Dat is 1 gevaarlijke fanatieke moslim in belgie.
Heb je er nog?

Fanatieke moslim =/=syriestrijder =/= gevaar voor de maatschappij

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Het begint sommige westerse journalisten door te dringen fat ze eerst hun huiswerk moeten maken vooraleer ze isis beginnen te schreeuwen:
http://m.motherjones.com/politics/2014/12/islamic-isis-flags-black-banners-hamas
Ohja? Dat de AIVD deze syriestrijders nauwlettend in de gaten moet houden, dat is allemaal niet nodig?

Dat aivd hen in oog houdt is een goede zaak.

Breivik was toch tegen moslims?

Wanhopige Spanjaard zaait paniek in Madrid
Een geruïneerde zakenman heeft vrijdagmorgen in de Spaanse hoofdstad Madrid voor behoorlijk wat paniek gezorgd. De man reed met zijn auto het hoofdkwartier van de conservatieve regeringspartij PP binnen. Hij dreigde ermee het gebouw op te blazen.

In de Spaanse hoofdstad Madrid lag het verkeer vrijdagmorgen behoorlijk in de knoop. De politie sloot verschillende straten in de buurt van het hoofdkwartier van de PP af nadat een man rond zeven uur met zijn auto het gebouw binnengereden was. Ook enkele metrolijnen raakten verstoord.

De ordediensten haalden de grove middelen boven nadat de man ermee gedreigd had het hoofdkwartier van de PP op te blazen. Hij wilde dat naar eigen zeggen doen met enkele gasflessen en 15 kilo ammonal, een springstof op basis van aluminium en ammoniumnitraat, die hij in zijn auto verstopt had. De ontmijningsdienst kwam ter plaatse om de auto te onderzoeken.

Zie je wel :)

Terug
Naar boven