XXL Nutrition

Alle moslims een fijne dag toegewenst !

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Veel moslims in Nederland vieren dinsdag het Suikerfeest. De viering luidt het einde van de islamitische vastenmaand in. Het Suikerfeest begint niet overal dinsdag, de datum waarop het feest valt wordt bepaald door het moment waarop een nieuwe maan te zien is.

Het Suikerfeest begint voor de meeste moslims met een gebed in de moskee. De rest van de dag wordt veelal thuis met vrienden en familie doorgebracht. Daarbij staan gezelligheid en saamhorigheid voorop. "Iedereen neemt iets lekkers mee, het is echt feest de hele dag", meldt Haroen Ghauharali van de Contactgroep Islam.

Veel moslims spreken liever van Id-Al-Fitr of 'het kleine feest' en niet van het Suikerfeest. Die naam wordt volgens Ghauharali door veel moslims onvolledig gevonden omdat de naam alleen zou slaan op het veelal zoete eten dat tijdens de viering gegeten wordt.

Smakelijk! :meal:

Een van de enkele keren wanneer ik een moslim zou willen zijn.

Arnoldfan laat zich van een andere kant zien.
WOEI.

Ken zelf geen moslims die er aan meedoen (zowel Ramadan als suikerfeest):D

De schoonmaker had hier een hele schaal met wonderkoekies achtergelaten voor ons :D

heb me er overigens niet aan gewaagd, als je er daar een van eet heb je de hele dag geen honger meer!! Is niet bevorderlijk voor mij!!!

Ik moet zeggen dat dat eten wel goed te doen is, ze hebben ook vaak in Turkse bakkertjes van die zoete shit met dat groene spul erop etc.

Das echt ****ing lekker :D

Baklava.

Iedereen ff naar de turkse bakker voor een beetje zoetigheid en wens ze een fijn Id-al-fitr :thumbs:

ramadan, suikerfeest... achterlijke tradities, boeit me geen zak

baklava is fukking lekker :)

Wat ik wel vies vind is als dat zoete spul eruit loopt en rond je mondhoeken loopt, ik heb dan gelijk het gevoel alsof er een kwakkie is ingelegd.

Opk*tten met dat suikerfeest. Als ze zonodig een islamitisch feestje willen vieren gaan ze toch lekker naar hun eigen land!!

Stop de islamisering!!!

Veel moslims in Nederland vieren dinsdag het Suikerfeest. De viering luidt het einde van de islamitische vastenmaand in. Het Suikerfeest begint niet overal dinsdag, de datum waarop het feest valt wordt bepaald door het moment waarop een nieuwe maan te zien is.

Het Suikerfeest begint voor de meeste moslims met een gebed in de moskee. De rest van de dag wordt veelal thuis met vrienden en familie doorgebracht. Daarbij staan gezelligheid en saamhorigheid voorop. "Iedereen neemt iets lekkers mee, het is echt feest de hele dag", meldt Haroen Ghauharali van de Contactgroep Islam.

Veel moslims spreken liever van Id-Al-Fitr of 'het kleine feest' en niet van het Suikerfeest. Die naam wordt volgens Ghauharali door veel moslims onvolledig gevonden omdat de naam alleen zou slaan op het veelal zoete eten dat tijdens de viering gegeten wordt.

Ik hoop dat het nog bewolkt blijft, eens kijken hoe lang ze zonder eten kunen!!!:devil:

Terug
Naar boven