Fitness Seller

Alle moslims een fijne dag toegewenst !

Ik ga zo mijn dochter ophalen bij haar Islamitische vriendinnetje, zij vieren vandaag ook het suikerfeest. Ik zal wel weer een paar schalen met eten meekrijgen:) ik vrees voor mijn suikergehalte de komende 2 dagen :P

Jesus Christ, Id-al-Fitr.

Bezopenheid ten top. Waarom ga je in godsnaam jezelf een maand uithongeren, om je vervolgens plempvol te stoppen en met eten rond te strooien? (naar mensen die er toch al teveel van wegwerken)

Hebben ze dan niets geleerd in die maand? Misschien moeten ze eens een Id-al-Schaap feest houden. Allah's creaties hebben het maar te verduren tijdens die heilige feesten.

Nu zijn christenen overigens net zo. Met kerst en pasen (maar vooral met kerst), vieren ze de geboorte van een kind dat voorbestemd was om 'een gruwelijke dood' te sterven. Wellicht was Jezus dan zelfs de enige man met een écht doel in z'n leven; doodgaan. En hoe. Nu zou ik Jezus graag uitnodigen op bepaalde zieken- en verpleeghuis afdelingen, maar dat terzijde. Een lugubere fascinatie is het wel...

Nu zijn christenen overigens net zo. Met kerst en pasen (maar vooral met kerst), vieren ze de geboorte van een kind dat voorbestemd was om 'een gruwelijke dood' te sterven. Wellicht was Jezus dan zelfs de enige man met een écht doel in z'n leven; doodgaan. En hoe. Nu zou ik Jezus graag uitnodigen op bepaalde zieken- en verpleeghuis afdelingen, maar dat terzijde. Een lugubere fascinatie is het wel...
:o

oeps........right again!
;)

Ik ga zo mijn dochter ophalen bij haar Islamitische vriendinnetje, zij vieren vandaag ook het suikerfeest. Ik zal wel weer een paar schalen met eten meekrijgen:) ik vrees voor mijn suikergehalte de komende 2 dagen :P

Denk er maar om, voor je het weet ligt je dochter in de oven.

Lijkt me trouwens k*t om als islamatische bodybuilder te moeten vasten, maarja, welke bodybuilder is dan ook een islamiet.

Ik heb heel de dag lopen slapen :D.

Ga zo maar eens weer fitnessen. Voel me echt vies na 5 dagen te junken :S.

Ja denk het wel.

Wil morgen voor weekje low carb.

En dan wil ik beginnen met bulken. Zonder al die troep cocolade enzo :D.

Arnoldfan is meer dan eendimensionaal WOW.

Het is niet meer wat het geweest is. Vroeger, als puber, kreeg je bakken geld van je ouders, ooms, tantes...
Nu krijg je kusjes op de wang en oninteressante oppervlakkige gesprekken :(

Terug
Naar boven