Beetje té slim en alleswetend voor d'r leeftijd.
Op haar zestiende?
Ach jongens, wat maakt het uit.
Ze is geen zestien, heeft ze ook al gezegd, maar idd wtf boeit 't.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op haar zestiende?
Op haar zestiende?
1991 is niet mijn geboortejaar. Ik zeg lekker niet hoe oud ik ben, maar ik heb 4 kinderen. Ik heb een medische opleiding (lang geleden maar het komt aardig terug sinds ik hier rondhang). Ik train sinds september 2005 en ben in die tijd 25 kilo afgevallen, een heel stuk wijzer, en veel zekerder van mezelf.
En dat is zo ongeveer wat ik over mezelf kwijt wil. O ja, dit nog: ik hou niet van het enorme gehalte aan platte lol, grove coïtus, anabolen en gare hanen-banaliteiten op DBB. Ik had gehoopt dat de fitness variant echt een fitness forum zou worden waar ik me thuis kon voelen met gelijkgestemde fitnessers, maar het is gewoon een kopietje van DBB geworden, alles overgenomen. Een gemiste kans, wat mij betreft, want ik denk dat er wel degelijk behoefte is aan een forum wat puur over fitness gaat, terwijl de "echte bodybuilders" dat eigenlijk liever kwijt zouden zijn.

Dat fitnessforum is gewoon overspoeld met leden die van dit forum af komen. De naam van het forum veranderd het gedrag van de gebruikers niet.![]()
(Eerst in verkeerde subforum geplaatst, sorry)
In de zomer was ik gestopt met KT, ik liep en fietste zoveel dat het gewoon teveel werd. Nu het meestal koud, donker en nat is loop en fiets ik toch een stuk minder, maar ik kwam er maar niet toe om naar de gym te gaan. Gevolg: vet erbij ipv eraf, slapper ipv sterker.
Gisteren heb ik mezelf bij de haren naar de gym gesleept. Heerlijk, eindelijk weer kracht gebruiken! Afgrijselijke spierpijnen, overal! Alles kraakt en knarst, fantastisch!
Vanaf nu weer 2x per week KT plus nog 3x minstens 500 kcals lopen of fietsen, op naar de 9%, een nieuwe garderobe en een sliert bewonderaars.

O ja, dit nog: ik hou niet van het enorme gehalte aan platte lol, grove coïtus, anabolen en gare hanen-banaliteiten op DBB.
Het zou ook zonde zijn als personen zoals jij door deze onzinnigheden op dit forum hun kennis niet meer wensen te delen. Je "posts" hebben over het algemeen een toevoeging. Snap dan ook niet wat het belang is om te weten of je m/v, kinderloos of bejaard bent.

1991 is niet mijn geboortejaar. Ik zeg lekker niet hoe oud ik ben, maar ik heb 4 kinderen. Ik heb een medische opleiding (lang geleden maar het komt aardig terug sinds ik hier rondhang). Ik train sinds september 2005 en ben in die tijd 25 kilo afgevallen, een heel stuk wijzer, en veel zekerder van mezelf.
En dat is zo ongeveer wat ik over mezelf kwijt wil. O ja, dit nog: ik hou niet van het enorme gehalte aan platte lol, grove coïtus, anabolen en gare hanen-banaliteiten op DBB. Ik had gehoopt dat de fitness variant echt een fitness forum zou worden waar ik me thuis kon voelen met gelijkgestemde fitnessers, maar het is gewoon een kopietje van DBB geworden, alles overgenomen. Een gemiste kans, wat mij betreft, want ik denk dat er wel degelijk behoefte is aan een forum wat puur over fitness gaat, terwijl de "echte bodybuilders" dat eigenlijk liever kwijt zouden zijn.
Nou nou nou zo alwetend is ze nou ook weer niet hoor.![]()