AndroidHealthClinic

Alles over Windows VISTA

Peiling Peiling Ga jij Windows VISTA aanschaffen als het uitkomt?

• Jazeker

Stemmen: 6 25,0%
  • Nee geen behoefte aan

Stemmen: 11 45,8%
  • Ik ben Mrj; ik wacht tot na de eesrte Servicepack-release

Stemmen: 7 29,2%

• Totaal stemmers
    24
  • Peiling gesloten .
je stelt.. vista aanschaffen..

je hebt geen optie.. illegaal downloaden.

dus in dat geval nee.

de laptop van de zaak word 2de week januari uitgerold met vista, daar hoef ik dus niets voor te doen.

p.s. vista is al gereleased engelstalig

Heb hem nu tijdje draaien op m'n pc naast XP, dus dual boot. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, al heb ik wel meteen die User Account Control uitgezet, daar werdt ik helemaal gek van. Grafisch ziet het er allemaal erg gelikt uit. Als de NL Office 2007 er is ga ik overstappen.

je stelt.. vista aanschaffen..

je hebt geen optie.. illegaal downloaden.

dus in dat geval nee.

de laptop van de zaak word 2de week januari uitgerold met vista, daar hoef ik dus niets voor te doen.

p.s. vista is al gereleased engelstalig

De Nederlandse heb ik ook al een aantal dagen draaien ;)

Heb hem nu tijdje draaien op m'n pc naast XP, dus dual boot. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, al heb ik wel meteen die User Account Control uitgezet, daar werdt ik helemaal gek van. Grafisch ziet het er allemaal erg gelikt uit. Als de NL Office 2007 er is ga ik overstappen.

De Nederlandse heb ik ook al een aantal dagen draaien ;)

nederlandse release is RTM, niet retail ;)

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn zoveel mensen die hem downloaden, dat is niet interessant meer.
Interessanter is om te kijken hoeveel mensen bereid zijn er geld voor uit te geven.

Ik wacht tot SP1. :o

Ik ben MrJ.

Laast had ik gelezen op tweekers dat de goedkoopste versie 280 euro zou gaan kosten. Is dat waar, kunnen ze men kont kussen dan ga ik illigaal.

Ben toe aan een nieuwe computer dus ik zal t wel erbij aanschaffen ja.

Waar is de optie "ik download hem" ?

Ben toe aan een nieuwe computer dus ik zal t wel erbij aanschaffen ja.

Weet jij de prijs al? Ik had gelezen dat ie 280 ongeveer ging kosten, dat is ongeveer een gemiddelde videokaart met 1 gig geheugen en 160 gig hd. Voor een low/ mid pc al bekant een halve pc.

Als ie 150 euro is, dan wil ik hem wel, is ie duurder, word het lekker illigaal:D

Ik moet klanten er binnenkort over voorlichten,krijg er nog trainingen in ect. Toch heel handig DBC zo'n programma om te checken of windows vista haalbaar is voor de pc

Weet jij de prijs al? Ik had gelezen dat ie 280 ongeveer ging kosten, dat is ongeveer een gemiddelde videokaart met 1 gig geheugen en 160 gig hd. Voor een low/ mid pc al bekant een halve pc.

Als ie 150 euro is, dan wil ik hem wel, is ie duurder, word het lekker illigaal:D

Geen idee. Maar me OS heb ik toch liever 'echt'.

In principe zou ik Windows best willen kopen, mits ze een beetje schappelijke prijs eraan zouden hangen, en bijvoorbeeld een korting voor een upgrade naar de volgende versie. Maar meer dan 100 euro heb ik er echt niet voor over.

• Topic Starter Topic Starter
Dan kun je het vergeten.

Nee, zeker niet, Waarom geld geven aan zo een overbodig iets?

Bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen kan je, mits in vast dienstverband op de IT afdeling, een XP licentie aanschaffen voor €35 geloof ik. Ook veel hogescholen bieden Windows licenties aan voor een zeer schappelijke prijs. Dat soort dingen zijn ideaal. Jammer genoeg betaal je als je die mogelijkheden niet hebt nog steeds de hoofdprijs, en dat heb ik er echt niet voor over.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven