Fitness Seller

Alles over Windows VISTA

Peiling Peiling Ga jij Windows VISTA aanschaffen als het uitkomt?

• Jazeker

Stemmen: 6 25,0%
  • Nee geen behoefte aan

Stemmen: 11 45,8%
  • Ik ben Mrj; ik wacht tot na de eesrte Servicepack-release

Stemmen: 7 29,2%

• Totaal stemmers
    24
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen kan je, mits in vast dienstverband op de IT afdeling, een XP licentie aanschaffen voor €35 geloof ik. Dat soort dingen zijn ideaal. Ook veel hogescholen bieden Windows licenties aan voor een zeer schappelijke prijs. Dat soort dingen zijn ideaal. Jammer genoeg betaal je als je die mogelijkheden niet hebt nog steeds de hoofdprijs, en dat heb ik er echt niet voor over.

Dat soort dingen zijn idd ideaal.

Ik wacht eerst tot de kinderziektes eruit zijn, XP draait voorlopig nog prima :)

Ik ben dus MrJ :eek:

ja vista draait lekker, en kan zelfs updates downloaden.

Alle programmas en hardware worden ondersteunt en draaien prima. er is ook een speciale windows xp mode als programmas niet blijken te draaien

Is Vista NL al uit of nog niet ?
dat duurt nog wel een paar maandjes

heb in het verleden vista nog gedraait toen het nog "longhorn" heette
eens dat je alle nieuwe functies uitschakelde werkte het behoorlijk, sinds dat het vista heet zijn al die functies er standaard al uit:roflol:

Zijn die systeemeisen nu echt zoveel hoger dan std windows?

Als je alle special effects wil (Aero), liggen de systeemeisen een stuk hoger.

Ik koop hem niet in ieder geval. Downloaden waarschijnlijk.

dat duurt nog wel een paar maandjes

heb in het verleden vista nog gedraait toen het nog "longhorn" heette
eens dat je alle nieuwe functies uitschakelde werkte het behoorlijk, sinds dat het vista heet zijn al die functies er standaard al uit:roflol:

Ik heb windows vista NL en Office 2007 NL ,dus ik weet niet of die goed zijn of nep??

Ik wacht wel tot ik een andere laptop koop . Binnenkort komen toch zowizo alles nieuwe pc's en laptops uit met vista ipv xp dus ..

Dan heb ik gelijk de juiste hardware want 2 gig ram is wel een must als je graag wat multi-tasked .

ik vraag wel aan mijn mannetje of hij Vista voor me koopt, op zijn pc zal wel alle nieuwe programmas komen

Terug
Naar boven