AndroidHealthClinic

Almost time to shred.

Dr X

Competitive Bodybuilder
Waardering
1.526
Lengte
1m93
Massa
111kg
Vetpercentage
9%
Hallo vriendjes & vriendinnetjes,

Het is bijna tijd om weer wat vetjes weg te werken, dit wil ik natuurlijk met AAS gaan doen, gezien ik mijn zuurverdiende spiermassa niet wil verliezen. Indien dr op of aanmerkingen zijn op mijn ideeen hoor ik dit graag natuurlijk ;) Mijn plan is als volgt:

week 1-4
700 mg test
400 mg tren
200 mg mast

week 5-8
600 mg test
500 mg tren
300 mg mast

week 9-12
500 mg test
600 mg tren
400 mg mast

week 13-16
400 test
700 tren
500 mast

week 17-20
300 test
700 tren
500 mast

Qua voeding zal zoiets gaan doen:

Koolhydraten: 1 week 3 gram per kilo VVM. 2e week 2 gram per kilo VVM. (wisselen tussen week 1 en 2 dus)
Eiwitjes: 2.5 gram per kilo VVM.
Vetten: 0.5gram per kilo VVM.

Groetjes.

Gaat dit een logje worden? :D

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er interessant uit.

Wat is je doel? Want 5 maanden cutten is wel behoorlijk lang :P

Je bent 30 iu hgh vergeten.

• Like
Waarderingen: Dr X
Gwoon uit nieuwsgierigheid: waarom bouw je de dosis op en niet af of gelijk houden?

Of doe het hetzelfde als mij?

900 bold
600 tren
600 primo

Laatste 5 weken
900 bold
800 tren
800 primo
En een oral
(Dan heb k beetje 200mg/ml primo dus heb ik meer plek voor meer spul :o )

Heb je niet steeds die schommelingen met dat blijven verhogen en kun je net zo lang doortrekken

2x per week 6ml, past precies in een 5ml spuit

Of doe het hetzelfde als mij?

900 bold
600 tren
600 primo

Laatste 5 weken
900 bold
800 tren
800 primo
En een oral
(Dan heb k beetje 200mg/ml primo dus heb ik meer plek voor meer spul :o )

Heb je niet steeds die schommelingen met dat blijven verhogen en kun je net zo lang doortrekken

2x per week 6ml, past precies in een 5ml spuit

Geen test ?

Nope, bold en hcg maken meer dan zat test aan. Hoop niet dat het teveel test aanmaakt want dan loop ik weer met Gyno te kutten en zal toch echt de dosering omlaag moeten :treuren:

Bold/primo heb ik ervaring mee. Maar met een beetje test is het net iets beter vind ik persoonlijk. Gyno is kut en als je er zoveel last van hebt zou ik dat laten weg halen.

Haha ja iedereen wel denk ik.
Kan best zonder test, heerlijk cutten zo.
Gyno heb ik geen last van op low test "high" tren alleen kom ik nu helaas op een geschatte 300mg testosteron uit.. Had het liever wat lager gehad maargoed niet geschoten is altijd mis

Vind bold tren primo persoonlijk minder fijn dan test tren mast:) vandaar deze keuze. Ook zou ik nooit de test helemaal schrappen.

Steeds vaker zie ik cycles voorbij komen zonder test. Iemand op de sportschool zit nu op 2 gr deca en 600mg mast. Geeft zelf aan geen aromatiserende sides te hebben. Maar ik ga me dan gelijk afvragen hoe het met zo iemand z'n libido is :p

Ontopic:

Dr x cycle ziet er netjes uit! Cutten voor een wedstrijd omdat je zo laag wil komen te staan of?

Deca zonder test :roflol: maar waarom word dit vergeleken met mijn kuur? Ik krijg gewoon over de 300mg testosteron binnen en dat is meer dan zat. Teveel zelfs

Terug
Naar boven