Fitness Seller

Almost time to shred.

• Topic Starter Topic Starter
Steeds vaker zie ik cycles voorbij komen zonder test. Iemand op de sportschool zit nu op 2 gr deca en 600mg mast. Geeft zelf aan geen aromatiserende sides te hebben. Maar ik ga me dan gelijk afvragen hoe het met zo iemand z'n libido is :p

Ontopic:

Dr x cycle ziet er netjes uit! Cutten voor een wedstrijd omdat je zo laag wil komen te staan of?

Neuh, gewoon voor mezelf. Van low bodyfat weer opblazen richting de 130 kilo :)

Steeds vaker zie ik cycles voorbij komen zonder test. Iemand op de sportschool zit nu op 2 gr deca en 600mg mast. Geeft zelf aan geen aromatiserende sides te hebben. Maar ik ga me dan gelijk afvragen hoe het met zo iemand z'n libido is :p

Ontopic:

Dr x cycle ziet er netjes uit! Cutten voor een wedstrijd omdat je zo laag wil komen te staan of?
Ik zat een aantal maanden geleden op npp + parabolan + dbol zonder test. Geen last van libido gehad, gewoon weer skyhigh net als altijd.

Wat is de reden dat je de dosering van de combinatie aan middelen zo traag verandert en niet gewoon week 1-10 high test,+ meuk en dan week 11-20 low test + meuk doet ?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is de reden dat je de dosering van de combinatie aan middelen zo traag verandert en niet gewoon week 1-10 high test,+ meuk en dan week 11-20 low test + meuk doet ?

Om adaptatie tegen te gaan. Zo stall ik niet:) (some say its bullshit, maar ik geloof daar wel in)

Paar wedstrijd gasten gebruiken ook deze methode:)

Ken eerste plaats wedstrijd bodybuilders die mast only zetten :roflol:

Ik normaal ook:) dat doe ik ook weer om op te blazen. Ik Ga dit keer eens cutten op wat lagere doseringen;-)

Same here. Ik zit zelf momenteel op 500mg test e per week en 75mcg T3 per dag.
Eigenlijk nog nooit een kuur gedaan op zo'n lage dosering haha maar goed, na de cut weer flink omhoog!

• Like
Waarderingen: Dr X
Hoeveel bf zit je dat je 5 maanden lang met zulke middelen wilt cutten?

maar jij gebruikt ook nooit tren bold win etc omdat je het niet hendelde geloof ik?

Bold en winstrol beide 1 keer gedaan maar voelde me daar echt slecht op.
Tren heb ik een haat/liefde verhouding mee. Ik heb echt enorm veel tren ace gebruikt, liters denk ik wel.
Heel mooi spul, maar ik heb uiteindelijk gekozen om het niet meer te nemen aangezien ik zo ontzettend agressief ervan wordt.
Ik wil niet overdrijven of stoer overkomen, maar met tren in mijn systeem ben ik een gevaar voor mijzelf en anderen en heb ik pas na de kuur door hoe erg ik was...

Je zegt niet te willen overdrijven maar toch doe je het ?????:S

Ik zou in de cut juist hoger doseren als in de bulk.

Because onder behoefte eten.

Xx

Bold en winstrol beide 1 keer gedaan maar voelde me daar echt slecht op.
Tren heb ik een haat/liefde verhouding mee. Ik heb echt enorm veel tren ace gebruikt, liters denk ik wel.
Heel mooi spul, maar ik heb uiteindelijk gekozen om het niet meer te nemen aangezien ik zo ontzettend agressief ervan wordt.
Ik wil niet overdrijven of stoer overkomen, maar met tren in mijn systeem ben ik een gevaar voor mijzelf en anderen en heb ik pas na de kuur door hoe erg ik was...

Ik begrijp je helemaal maat, toch heb je extreem veel weten te bereiken zonder deze middelen nog recent gebruikt te hebben. Respect :D

Terug
Naar boven