Anoniem-
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
Echt of nep , Alpha biopharma sustanon 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Halve) vial leeg en dan vragen kom je niet aan in gewicht ?
Blijf er maar vanaf meid, voor je het weet heb je een snor.Heb je de producten gebruikt, Wat was het resultaat?
Met baardBlijf er maar vanaf meid, voor je het weet heb je een snor.
Ik heb alleen afslankproducten gekocht en ik moet bevestigen of de producten echt werken of niet.Blijf er maar vanaf meid, voor je het weet heb je een snor.
Kopen is uittesten, weggooien is zonde.Ik heb alleen afslankproducten gekocht en ik moet bevestigen of de producten echt werken of niet.
Gewoon kopen en proberen. Ik weet niet zeker of er een betere optie is.Kopen is uittesten, weggooien is zonde.
Doe onderzoek voor je iets koopt
Geef het aan je vriendin en als zij shredded word zonder snor werkt het.Ik heb alleen afslankproducten gekocht en ik moet bevestigen of de producten echt werken of niet.
Ik denk dat ik dat zo ga doen.Geef het aan je vriendin en als zij shredded word zonder snor werkt het.
Hopelijk is @joyce dan niet je vriendin!
Je ziet toch duidelijk dat dit een vrouw is!?!?Geef het aan je vriendin en als zij shredded word zonder snor werkt het.
En vrouwen hebben geen vriendinnen?
Sorry naief van meEn vrouwen hebben geen vriendinnen?
Red flag als ze alleen maar mannen als “vrienden” hebben. Behalve die flat prinses van @Chase

Dan eet je teveel 🤣Is gewoon goed, heb nu meer dan 7,5 kilo erbij al.
Ik ben blij dat het bij jou werkt 2 dagen geleden was mijn eerste test-E en deca injectie en zit vol zenuwen of het wel zou werken maar dit berichtje stelt me een beetje gerust , nu nog afwachten of de dianabol begint aan te slaan binnen ongv 5 dagen denk ik ?Is gewoon goed, heb nu meer dan 7,5 kilo erbij al.
Dbol merk je gelijk met trainen al.Ik ben blij dat het bij jou werkt 2 dagen geleden was mijn eerste test-E en deca injectie en zit vol zenuwen of het wel zou werken maar dit berichtje stelt me een beetje gerust , nu nog afwachten of de dianabol begint aan te slaan binnen ongv 5 dagen denk ik ?