Fitness Seller

Alpha biopharma Sustanon 250

Anoniem-

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72

Bijlagen

• P_20251007_084211.jpg
    P_20251007_084211.jpg
    65,5 KB · Weergaven: 286
  • P_20251007_084223.jpg
    P_20251007_084223.jpg
    62,8 KB · Weergaven: 92
Geen idee ik heb net het zelfde merk aan producten gekregen en weet niet goed wat ik er van moet denken. Hopenlijk kan iemand hier snel antwoorden op geven ! Ik ga het zowiso starten en als ik meer kan vertellen hoor je het
Heb je kunnen bevestigen of de producten echt zijn?

Of ze werken of niet?

Waarom koop je iets als je vermoeden hebt dat fake is ?
Je kunt oa bij suppliers een labtest opvragen.

UG lab v UG gear

Waarom koop je iets als je vermoeden hebt dat fake is ?
Je kunt oa bij suppliers een labtest opvragen.

UG lab v UG gear
Klopt, je hebt gelijk dat er veel UG troep in omloop is. Maar eerlijk gezegd — er is bijna geen betrouwbare manier om in Nederland een product echt te laten testen, tenzij je een officieel lab kent dat dit soort analyses doet (en die nemen meestal geen steroïden aan).
Suppliers zeggen allemaal dat hun gear “lab tested” is, maar niemand kan het bewijs echt laten zien. Dus als jij een adres kent waar je echt onafhankelijk kunt laten testen (geen DIMS, want die doen geen steroïden), deel het gerust — ik zoek precies dat soort optie. Tot die tijd blijft het allemaal een gok, zelfs met zogenaamd “trusted” suppliers.

Lees even wat je quoot 😉

Klopt, je hebt gelijk dat er veel UG troep in omloop is. Maar eerlijk gezegd — er is bijna geen betrouwbare manier om in Nederland een product echt te laten testen, tenzij je een officieel lab kent dat dit soort analyses doet (en die nemen meestal geen steroïden aan).
Suppliers zeggen allemaal dat hun gear “lab tested” is, maar niemand kan het bewijs echt laten zien. Dus als jij een adres kent waar je echt onafhankelijk kunt laten testen (geen DIMS, want die doen geen steroïden), deel het gerust — ik zoek precies dat soort optie. Tot die tijd blijft het allemaal een gok, zelfs met zogenaamd “trusted” suppliers.
Janoshik...

Reden: Aanvulling
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven