Fitness Seller

Alpha x of andere suplement in belgie!

Natuurlijk kan dat wel
volgens mij zit een derde dan dutch bodybuilding zit nog op school, waaronder ik zelf.
een reep is geen maaltijd
er zijn genoeg topics over goedkoop eten, en eten op school
ik zou zeggen doe er je voordeel mee

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk kan dat wel
volgens mij zit een derde dan dutch bodybuilding zit nog op school, waaronder ik zelf.
een reep is geen maaltijd
er zijn genoeg topics over goedkoop eten, en eten op school
ik zou zeggen doe er je voordeel mee

Wat zou je me dan aanraden als gezond tussendoortje om 10u en 15u , ik zelf heb geen idee,

paar boterhammen met kipfillet? Whey shake? of wat dan zelf , hulp :p

Snell ff typen dan : zit er ongeveer zo uit :

06.30 : 1blik tonijn + 2milsani + glas cola
10.00 : worstenbrood
12.15 : 100gram kaas, 50gram kipfillet
17.00 : 150 gram kaas + 1milsani
19.00 : avondmaal 40gram
22.00 2Milsani yoghurtjes = 10gram

170gram eiwitten,

haha ik moest lachen! :hahaha:

Ga eerst eens een normaal ontbijt nemen, geen cola of andere troep: complexe kh en eiwitten. Ga ook eens savonds normaal eten, om 22:00 uur dus 500 gram kwark + musli

schrap worstenbrood, en 250 gram kaas op een dag :eek: probeer eens volkoren brood met een shitload vlees.

Dit is dus het beruchte bestanddeel...

Chlorophytum Borivilianum Extract Enquire Now
Active Ingredient : Saponins 20%, Saponins 30%, Saponins 40%

Common Name : Safed Musli

Chemical Constituents and Components : Main chemical components are saponins and alkaloids

Action :
Saponins:
1. It contains spermatogenic properties and used for curing impotency.
2. It is used for premature ejaculation, impotence and low sperm count in men.
3. It provides with health-restorative and health-promotional benefits and control obesity.
4. It increases high-density lipoprotein-cholesterol levels and decreased plasma and hepatic lipid profiles.
5. It increases the activity of antioxidant enzymes and vitamin C.
Curing Diseases : 1. It is found effective in increasing male potency.
2. It increases general immunity of the body.
3. It is used to cure physical illness and weakness.
4. It can cure diabetes and arthritis.
5. It is also useful in curing natal and postnatal problems.
Research Information : Chlorophytum borivilianum root extracts shows immunomodulatory activity. It strengthens the immune system and help body to fight against diseases. (Ref. Thakur, Mayank and et.al., Immunomodulatory activity of Chlorophytum borivilianum, eCAM, Oct. 13, 2006)
Possible Combinations : Chlorophytum borivilianum + asparagus racemosus + withania somnifera + glycyrrizha glabra + ionidium suffructicosum + myristica fragrans + hemidesmus indicus (coïtusual enhancement in men).

wat ik doe als ik geen tijd heb op school, een zelfgemaakte weightgainer drinken.
thuis havermout blenderen, kost 40cent per halve kilo.
50/150gram havermout en 30/40gram whey mixen en op school water of melk erbij in een shake beker. schudden en een goede maaltijd vervanger.

• Topic Starter Topic Starter
wat ik doe als ik geen tijd heb op school, een zelfgemaakte weightgainer drinken.
thuis havermout blenderen, kost 40cent per halve kilo.
50/150gram havermout en 30/40gram whey mixen en op school water of melk erbij in een shake beker. schudden en een goede maaltijd vervanger.

mix je dan de whey en havermout droog? of doe je er dan al wat water bij ?;)

ik heb de beste voedingsschema als ej wil kan ik het sturen maar het kost wel 25 euro ;)

Terug
Naar boven